۰
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش:

کارجویان در سامانه جستجوی شغل ثبت نام کنند

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش گفت: با راه اندازی سامانه جستجوی شغل در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه برای نام نویسی و ثبت نام آسان کارجویان فراهم شده است.
کارجویان در سامانه جستجوی شغل ثبت نام کنند
هوشنگ ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار تفتان ما ابیان کرد : در سامانه جستجوی شغلی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس shoghl.mcls.gov.ir زمینه برای ثبت درخواست و جستجوی شغلی دانش آموختگان دانشگاه ها، افراد با مدرک دیپلم و پایین تر از دیپلم فراهم شده است.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش تصریح کرد :با راه اندازی این سامانه از صرف وقت و هزینه مراجعان به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاریابی ها کاسته شده و افراد شغل مورد علاقه و مرتبط با مهارت های شغلی خود را می توانند، از این طریق جستجو کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: سامانه جستجوی شغل با هدف اتصال کارجو به کارفرما و به اشتراک‌گذاری مؤثر فرصت‌های شغلی راه‌اندازی شده و بر اساس آن، کارفرمایان و کارجویان می‌توانند با ثبت اطلاعات فردی و شغلی مورد نیاز خود با دفاتر کاریابی هماهنگ شده و اقدامات لازم را در راستای جذب نیروی کار انجام دهند.

ریگی  یادآور شد: برحسب تفاهم‌نامه همکاری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، افرادی که در سامانه جست‌وجوی شغل به آدرس https://shoghl.mcls.gov.ir نام نویسی کنند، از طریق کاریابی ها به مراکز فنی و حرفه ای معرفی می‌شوند و متقاضیان به انتخاب خود می توانند به صورت رایگان در دوره مهارت آموزی شرکت کنند.

وی اظهارکرد : این طرح علاوه بر هدایت کارفرمایان به شناخت پتانسیل های موجود در منطقه، کارجویان را به سمت بازار کار مورد نظرشان سوق می دهد.

انتهای خبر/
جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 453631
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *