۰

اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی جهت رفع افت ولتاژ شبکه برق شهرستان خاش

مدیر امور برق شهرستان خاش گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۵ میلیارد ریال اعتبار جهت رفع افت ولتاژ شبکه برق این شهرستان هزینه شده است.
اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی جهت رفع افت ولتاژ شبکه برق شهرستان خاش
 مدتی است که قطعی زیاد برق در شهرستان خاش باعث ایجاد مشکلات مختلف برای عموم مردم شده است و آنچه بیشتر باعث رنج مردم و کسبه است قطعی‌های بدون برنامه و عجیب این روزها می باشد.

به گفته اکثر مردم شهرستان خاش  در برخی از نقاط شهری این شهرستان برخی اوقات قطعی برق وجود ندارد اما در محله ای دیگر مردم بجای قطعی یک و نیم ساعته طبق برنامه اعلام شده گاها ۳ الی ۴ ساعت برق ندارند و این موجب شده که مردم تصور کنند که قطعی ها به صورت ناعادلانه در محلات انجام می شود.

قلندرزهی یکی ازکاسبان خیابان امام خمینی عنوان کرد:از ابتدای تابستان که چه عرض کنیم بلکه از همان بهار سال جاری منطقه بازار دچار افت ولتاژبرق شده و دچار نوسان است.زارع یکی از شهروندانی که در منطقه بازار سکونت دارد افزود: بیشتر مواقع با  قطعی برق وکم و زیادشدن ولتاژ مواجه می شویم و به گفته وی  وسایل برقی عده بسیار زیادی خراب و یا نیمه سوز شده است که در این اوضاع گرانی و تورم افسار گسیخته خیلی ها بخصوص کم درآمدها توان خرید و جایگزینی وسایل خراب را ندارند.

درهمین راستا عصربه سراغ مدیر برق شهرستان خاش رفتیم،مهیار پودینه مقدم،در تشریح این موضوع در گفتگو با خبرنگارتفتان مابیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۵ میلیارد ریال اعتبار جهت رفع افت ولتاژ شبکه برق این شهرستان هزینه شده است.

مدیر امور برق شهرستان خاش اظهارکرد: نصب هشت دستگاه ترانسفورماتور، احداث حدود چهار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و اصلاح ۱۳ کیلومتر شبکه برق از جمله اقدامات انجام شده این امور استوی ادامه داد: اصلاح سیم های سرقتی شده، تفکیک فیدر، تعادل بار و اعتبار جدید برای نصب ترانس در گذر از پیک 1403 از جمله اقدامات انجام شده در مناطق انقلاب، مراد ریگی و محله آشتی کنان است .

این مقام مسئول بیان کرد: مشترکان گرامی در صورت بروز هر گونه خسارت ناشی از شبکه برق می‌توانند مراتب را از طریق سامانه https://bime.tavanir.org.ir/ ثبت و پیگیری نمایند.

انتهای خبر/
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 453244
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *