رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تفتان:

محرومیت زدایی تا تحقق نتیجه مطلوب در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت

22 فروردين 1402 ساعت 8:59

رئیس کمیته امدادشهرستان تفتان:از تمامی ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در بحث محرومیت زادایی استفاده کرده‌ایم


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفتان گفت: در سال ۱۴۰۱ با افزایش چند برابری ایجاد اشتغال مبلغی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات بانک ملی و کشاورزی و صندوق ولایت به مدد جویان، نیازمندان و جوانان بیکار در سطح شهرستان تفتان در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، صنف، مشاغل خانگی کوچک، و طرح‌های نوین ایجاد اشتغال کنند.
وی ادامه داد: همچنین در راستای ارتقای علمی نیز مهارت‌آموزی در کنار تسهیلات به مردم و مددجویان در جهت حفظ و پایدار‌سازی طرح‌های ارائه شده از سوی کمیته امداد برگزار شده است.

ریگی اظهار کرد: در کنار برنامه هاو الزامات بودجه با کمک و همکاری خیرین نیکوکار در تمامی سرفصل‌های مسکن، معیشت، لوازم ضروری منزل، زکات و فرهنگی مبلغی بالغ بر ۹ میلیارد تومان از محل خیرین در کنار برنامه و الزامات بودجه به سطح شهرستان تزریق انجام داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان تفتان گفت: در بحث اکرام و ایتام ۸۰۰ یتیم و محسنینی که تحت پوشش کمیته امداد هستند به یاری و پشتوانه خیرین تمامی ایتام دارای حامی می‌باشند.

وی با تأکید بر اهمیت ساخت مسکن برای نیازمندان بیان کرد: در حوزه مسکن نیز حدود ۱۲۶ واحد نیز در بحث مسکن ۶ هزار واحدی احداث شده و با استفاده از اعتبارات خیرین و امداد تمام مسکن‌ها در مناسبت‌ها با حضور مسؤلین، فرماندار، استاندار و معتمدین مورد بهره‌برداری رسید و به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: در فاز دوم ساخت و ساز مسکن نیز طی تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن ۱۵ واحد در یک مرحله و ۵ واحد در مرحله دوم که در مجموع شامل ۲۰ واحد می‌باشد با کمک بنیاد و کمیته امداد در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید.

ریگی ادامه داد: ورئیس  در سال ۱۴۰۲ در راستای اطعام و افطاری که سال جدید توأم با ماه مبارک رمضان بود از اول ماه تاکنون ۱۵۰۰ سبد کالای معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و از اول ماه مبارک رمضان نیز تعداد۷ هزار پرس غذای گرم نیز بین خانواده‌های نیازمند در روستا‌های محروم توزیع شده است و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 452875

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/452875/محرومیت-زدایی-تحقق-نتیجه-مطلوب-سطح-شهرستان-ادامه-خواهد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir