۰
فرماندار تفتان بیان کرد:

میلاد امام عصر نوید دهنده آینده روشن برای جهانیان است/ پیروی از خط رهبری سرانجامی جز پیروزی و رسیدن به قله های سعادت ندارد

فرماندار شهرستان تفتان گفت: ماه شعبان به برکت میلاد مبارک و نجات بخش حضرت ولی عصر(عج) فرصتی مناسب برای بهره بردن از فضایل معنوی و کسب برکات الهی در این ماه است.
میلاد امام عصر نوید دهنده آینده روشن برای جهانیان است/ پیروی از خط رهبری سرانجامی جز پیروزی و رسیدن به قله های سعادت ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان بمناسبت فرارسیدن ایام پربرکت شعبان و میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)  بعنوان روز سزبازان گمنام نامگذاری شده و این نشان از اهمیت بالا و تاثیرگذار وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی در حفاظت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنات قسم خورده نظام و انقلاب است.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره روز مستضعفین و رفع محرومیت اظهار کرد: در نظام اسلامی رفع محرومیت در شمار هدف های طراز اول است و پایبندی به اصول انقلاب بدون مجاهدت در راه نجات مستضعفان و محرومان سخنی بی معنی و ادعایی پوچ است.
وی افزود: آرامش و امنیت ایران عزیز بی گمان مرهون زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) می باشد که همواره با درایت و هوشمندی از آرمان های والای نظام و انقلاب دفاع می کنند.

فرماندار تفتان پیروی از منویات مقام معظم رهبری را در پیشرفت و پیشبرد اهداف والای نظام مهم و اساسی برشمرد و گفت: پیروی از خط ولایت و قرار گرفتن در راه روشن ولایت سرانجامی جز پیروزی و رسیدن به قله های سعادت ندارد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 452705
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *