۰

حضور پر شور مردم تفتان در یوم‌الله ۲۲ بهمن

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور با حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان تفتان برگزار شد.
حضور پر شور مردم تفتان در یوم‌الله ۲۲ بهمن
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در حالی برگزار شد که همهٔ اقشار دوشادوش یکدیگر با مشت‌های گره‌کرده و فریادهای الله‌اکبر، یک‌بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری را به نمایش گذاشتند.
  سیل جمعیت مردم بصیر و شهیدپرور در راهپیمایی باشکوه و غرورآفرین امروز یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت را گرامی داشته و بی‌توجه به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان توفنده‌تر از ۲۲ بهمن ۵۷ به ندای ولایت لبیک گفتند و حماسه حضور دیگری در دفتر انقلاب ثبت کردند.
  فرماندار شهرستان تفتان گفت: حضور پرشور و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور و فهم مردم از همان روزهای اول سبب آن شد که آن‌ها رژیم طاغوت را بشناسند و همچنین درک این مردم از صحبت‌های حضرت امام (ره) سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و این حقیقتی است که ما از انقلاب داریم.
  وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی نشانه این است که مردم با دشمنان خدا و نظام یعنی جبهه استکبار و نظام سلطه همواره در ستیز هستند، افزود: مردم حتماً با همین شور و هیجان در انتخابات هم شرکت و دشمن را ناامید می‌کنند.
  کودکان، نوجوانان و جوانان از همان ساعات ابتدایی صبح در جشن چهل و پنجمین سال انقلاب حضور پررنگی داشتند.
  آری امروز مردم شهرستان تفتان در کنار هم با وحدت مثال‌زدنی گرد هم آمده‌اند تا به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنند هرگز در برابر جیره‌خواران استکبار کم نخواهند آورد و در کنار هم برای ادامه راه تلاش خواهند کرد.
انتهای خبر/
 
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 453762
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *