۰

کمبود شعب بانکی در شهرستان تفتان نیاز مردم این شهرستان

شهنوازان فرماندار تفتان گفت:بانک کشاورزی براساس نیاز سنجی مردم منطقه و بانک صنعت معدن نیز که با توجه به وجود معادن و ظرفیت های منطقه از اهم نیازهای مردم است در شهرستان تفتان مستقر گردیده و شهروندان از خدمات رسانی آنها استفاده کنند.
کمبود شعب بانکی در شهرستان تفتان نیاز مردم این شهرستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما،با توجه به تبدیل شدن حوزه تفتان به شهرستان و نیاز بیشتر مردم در عرصه های خدمت رسانی به اقتضای جمعیت و کمبود بانک و عابر بانک که با پیشرفت روز افزون در این عرصه روز به روز نیاز مردم به خدمات رسانی در این حوزه بیشتر خواهد شد.
لذا تعدادی از شهروندان تفتان جهت انجام امورات کاری و ملزوماتی که نیاز به بانک و عابر بانک دارد از وضع کنونی ابراز گلایه مندی کردند.

شهروندی  گفت: بسیاری از عملیات های بانکی بایداز بانک مربوط به خود حساب انجام گیرد ولی در شهرستان تفتان این امکان وجود ندارد.

دیگر شهروند افزود:شهرستان تفتان باتوجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی زاهدان چابهار اکثر مسافرین ورانندگان برای انجام کارهای بانکی خود به این شهرستان مراجعه می کنند و بعضا برای یک عملیات کارت به کارت ساده مدتها درصف باید معطل شویم .

خبرنگار تفتان ما، در همین راستا و حل مشکل شهروندان به سراغ فرماندار و اقدامات و تدابیری که در این زمینه اندیشیده شده رفته و در گفتگو با علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان موضوع را اینچنین مطرح کرد و گفت: با توجه به نیاز و بر اساس جمعیت شهرنوک آباد دو عابر بانک وجود دارد که یک عابر بانک ملی و عابر بانک دیگر متعلق به پست بانک است که مسلما جوابگوی رفع  تمام نیازهای شهروندان به سیستم بانکی نیستند.

وی اظهار کرد: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده مقرر شده بانک کشاورزی براساس نیاز سنجی مردم منطقه و بانک صنعت معدن نیز که با توجه به وجود معادن و ظرفیت های منطقه از اهم نیازهای مردم است در شهرستان تفتان مسقر گردیده و شهروندان از خدمات رسانی آنها استفاده کنند.

شهنوازان با اشاره به اینکه از صاحبان کسب و کار نیز جهت کسب مجوز برای گرفتن سیستم جابه جایی مالی حمایت می شود گفت: کسانی که راغب به گرفتن سیستم هستند تمام حمایت ها انجام خواهد شد تا شخص موفق به گرفتن مجوز و نصب سیستم شود.

وی همچنین به سود بری افراد از نصب سیستم جابجایی مالی اشاره کرد و بیان کرد: بر اساس تراکنش و فعالیت برای مالک به تبع همان تراکنش سود  بدنبال خواهد داشت.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 452579
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *