۱
عبدالناصرریگی فیروزآبادی:

سیزده آبانی متفاوت تر از همیشه خواهیم داشت

اتفاقات اخیر در کشور خصوصا شهادت تعدادی از دانش آموزان در شاهچراغ بدست تروریست های کور دل قطعا ما را آگاه تر و هوشیار تر خواهد کرد
سیزده آبانی متفاوت تر از همیشه خواهیم داشت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عبدالناصر ریگی فیروزآبادی از هنرمندان نام آور شهرستان خاش گفت: ملت ما ملتی آگاه بصیر و هوشیار که در راه حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب همیشه پیشگام بوده و هستند.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ی ۱۳ابان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی میطلبد همه ی ما پرشور تر از هرسال و با حضور گسترده ی خود بار دیگر ثابت کنیم تا همیشه پشت این انقلاب و آرمانها خواهیم ماند و نقشه های استکبار برای همیشه نقش بر آب خواهند شد.

وی اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان ما باید بار دیگر با حضوری انقلابی به تمام دشمنان نظام و انقلاب نشان دهند که نقشه ها و حرف های دشمنان برای برهم زدن ذهن و فکر مردم چیزی جز حبابی خالی نیست.

ریگی گفت: نامگذاری ۱۳آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار خود به تنهایی دلیل محکمی برای حضور گسترده مردم از تمامی اقشار و نشان دادن نفرت و انزجار آنها از استکبار جهانی خواهد بود.

ریگی در پایان ضمن تأکید بر حضور متفاوت تر از هر سال مردم در راهپیمایی ۱۳آبان گفت: اینک چشم همه ی دشمنان و توطئه گران به ما خواهد بود و ملت ولایتمدار ما ضمن اعلام براعت وبیزاری از استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب نشان خواهند داد محکم تر از قبل پای این انقلاب هستند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 452211
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *