۰

برگزاری مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان

مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله آغاز شد.
برگزاری مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح امروز مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله آغاز شد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد: شهدای وحدت به ویژه سردار شهید شوشتری، شهید مرادی، شهید محمدزاده و شهید عمران زرنما و عصا بوک و همه را همه میشناسیم.
سردار محمد مارانی افزود: سرزمین جنوب شرق و مردم شریف سیستان و بلوچستان هیچگاه خاطره شهدای وحدت به ویژه سردار شهید شوشتری را فراموش نخواهند کرد.
وی ادامه داد: عمر خدمتی سردار شهید شوشتری کم اما برای مردم منطقه بسیار با برکت و ارزشمند بوده به طوریکه انگار سالیان سال با مردم این منطقه زندگی کرده است.
وی گفت: نام این سردار عزیز در دل مردم به ویژه منطقه بلوچستان ماندگار است، روحیه مردم داری و مردم یاری این سردار بزرگ همیشه سرلوحه کار همرزمانشان قرار خواهد داشت.
سردار مارانی بیان کرد: روش مردم داری، مردم یاری سردار شهید شوشتری همواره در منطقه ادامه دارد و همه در کنار هم برای عمران و آبادانی  و رونق اقتصادی مردم تلاش می کنند.
وی افزود: دشمنان با توطئه های مختلف درصدد ایجاد اختلاف بین مردم هستند، اما مردم امروز دوست و دشمن را میشناسند ، مردم دلبسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در کنار این مجموعه همواره بوده و هستند.

 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 441886
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *