۰
مسئول عقيدتي سياسي تيپ مستقل ۲۸۸ زرهي خاش:

آزادگان، سند پيروزي انقلاب اسلامي هستند/ آزادگان، گنجینه‌ای از فرهنگ انسان‌ساز دوران دفاع مقدس و اسارت هستند

مسئول عقيدتي سياسي تيپ مستقل 288 زرهي شهرستان خاش گفت: آزادگان، سند پيروزي انقلاب اسلامي هستند و اين قشر از جامعه با صبر، استقامت و ایثارگری در اردوگاه‌های عراق موجب عزت، اقتدار و سرافرازی نظام شدند.
آزادگان، سند پيروزي انقلاب اسلامي هستند/ آزادگان، گنجینه‌ای از فرهنگ انسان‌ساز دوران دفاع مقدس و اسارت هستند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام محمدجواد رحماني نيز در با جمعي از آزادگان، با بيان اينكه آزادگان كشورمان سند پيروزي انقلاب هستند و بايد به آنها احترام گذاشته شود و تجليل شوند، اظهار كرد: مراسم تجليل از جانبازان در جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.
 
وي بيان كرد: باید در جمع خانواده های شهداء و جانبازان حاضر شویم و با انگیزه ی مضاعف در راه خدمت به کشور قدم برداریم.
 
حجت الاسلام رحماني خاطرنشان كرد: آزادگان با صبر، استقامت و ایثارگری در اردوگاه‌های عراق موجب عزت، اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی شدند.
 

 
وي با بيان اينكه آزادگان و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی تمامی اهداف اشغالگرانه دشمنان را به یأس تبدیل کردند، گفت: این سرافرازان با دفاع از آرمان‌های امام راحل و ایستادگی بر ایمان قلبی خود در دفاع از میهن اسلامی ایران کارنامه‌ای درخشان از خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر جای گذاشتند.
 
* آزادگان افتخارات کشور هستند
مسئول عقيدتي سياسي تيپ مستقل 288 زرهي شهرستان خاش آزادگان را افتخارات کشور و مجاهدات آنان را برگ زرینی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خواند و اذعان کرد: باید جایگاه این عزیزان همواره در جامعه ارج نهاده شده و یاد و خاطرات آنها نیز جاویدان بماند.
 

 
حجت الاسلام رحماني اظهار كرد: ملت ایران اسلامی امروز قدردان و سپاسگزار حقیقی رشادت‌های رزمندگان و آزادگان سرافراز هستند و باید با اطاعت و پیروی از ولایت فقیه زمینه را برای عزت هرچه بیشتر نظام اسلامی در صحنه جهانی مهیا کرده و موجب برتری اسلامی شویم.
 
گفتني است؛ در پایان این با اهداء  لوح تقدير و هديه اي از سرهنگ اكبر طلايه و علي اكبر ارجمندي دو رزمنده و آزاده جنگ  و جانباز تجلیل شد.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 440846
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *