۰
بخش چهارم شوخي با رسانه ها؛

وقتي كه شعارهاي انتخاباتي دولت كليدساز روحاني عملي نشد/ از سهم خواهي اصلاح طلبان از دولت تا ارسال اسناد تخلفات برادر رييس جمهور به قوه قضائيه

رسانه ها همیشه دارای فراز و نشيبهای مختلف و حواشی زیادی هستند كه پايگاه خبري تحليلي تفتان ما در آستانه انتخابات رياست جمهوري از اين پس با دستمایه شوخی و طنز خارج از قالب های خبری و تعاریف رایج ژورنالیستی به سراغ برخی از رسانه ها و جرايد كشور خواهد رفت و حرف ها و انتقاداتي را با زبان طنز به آن ها مي زند.
وقتي كه شعارهاي انتخاباتي دولت كليدساز روحاني عملي نشد/ از سهم خواهي اصلاح طلبان از دولت تا ارسال اسناد تخلفات برادر رييس جمهور به قوه قضائيه
به گزارش تفتان ما، طنز همواره یکی از بهترین روشها برای بیان معضلات جامعه بوده و به دلیل زیبایی در کلام و لطافت خاص مورد استقبال عامه ی مردم است و در بخش چهارم شوخي با رسانه ها به سراغ برخي از رسانه هاي كشور رفته ايم و در اين نوشتار صرفاً با هدف طنز حرف هايي و انتقاداتي را با زبان طنز و كنايه و با نام مستعار كاتب سيستاني به برخي از عناوين و تيترهاي جرايد كشور زده ايم كه امیدواریم به کسی بر نخورد.
 
 
جرايد: روحانی: از رکود عبور کردیم؟
 
کاتب سیستانی: درست می گويند، از رکود عبور کرده به صعود رسیده ایم آنهم نه یک پله یا دو پله بلکه هشت پله صعود کرده ایم، در رشد بیکارترین کشورهای جهان.
 
- جراید: وزیراقتصاد(95/06/10) از وضعیت معاش مردم راضی نیستم
 
کاتب سیستانی: اینکه وضع معیشتی مردم خوب نیست اصلاً به دولتها ربط ندارد تمام تقصیرها مال بقال سرکوچه است که تلاش نمیکند تا وضع معیشتی مردم خوب شود الهی جز جگر بزند این بقال سرکوچه که باعث ناراحتی مسئولان شده!!!
 
- جراید: مصطفی معین: من احتمال رای آوردن آقای روحانی را کمتر از سال 92 نمی بینم!
 
کاتب سیستانی: اين آقا در پیش بینی استادند. درسال 84 که کاندید ریاست جمهوری بودند پیش بینی کردند که 18 تا 19 میلیون رای می آورند اتفاقاً پیش بینی ایشان کاملاً درست از آب درآمد چون 4 میلیون رای آوردند با رقمی که خودش پیش بینی کرده بود تفاوت زیادی نداشت فقط حدود 14 یا 15 میلیون کمتر بود که مورد پیش بینی ها رقم قابل توجهی نیست شک نکنید که با این پیش بینی آقای معین، آقای روحانی صدردصد رای می آورند!!!
 
- جراید: روحانی رييس جمهور (93/09/17) مسئولین اگر می دانند و مقابل فساد نمی ایستند، خود آلوده اند و اگر نمی دانند یعنی ناکارآمد؟
 
کاتب سیستانی: ما که فساد نمی­بینیم! اگر بعضی از بی شناسنامه ها و بیسودها وامهای چندصد میلیاردی و حقوقهای چند ده میلیونی را فساد میدانند آن به خودشان مربوط است آنها شایعه پراکن هستند و شایعه پراکن به جنهم برود... !!!
 
- جراید: روحانی رييس جمهور (93/09/17) مردم انقلاب کردند تا مفسدی برصندلی حکومت و ریاست تکیه نزند!
 
کاتب سیستانی: ما جماعت رعیت، آفتابه دزد و کسی که از دیوار مردم بالا میرود را مفسد می دانیم از اینرو ما که نمی بینیم که چنین کسی برصندلی حکومت و ریاست تکیه زده باشد اگر کسی غیر از این عقیده دارد و مفسدی را می شناسد معرفی تا ما گوشش را پیچانده و آن صندلی را از زیرپایش درآورده و او را روی صندلی دیگری بنشانیم تا دیگر هوس فساد به سرش نزند!!!
 
- جراید: توکلی: اسناد تخلفات حین فریدون از مجلس نهم وجود داشت!
 
کاتب سیستانی: کدام اسناد؟ کدام تخلفات؟ کدام حسین فریدون؟ چه کشکی؟ چه؟!!!!
 
- جراید: توکلی: اسناد مختلفی علیه فریدون به قوه قضائیه رسیده است!
 
کاتب سیستانی: باز هم که فریدون؟!!! دیواری کوتاه تر از ایشان ندیده اید که هی فریدون؟! هی فریدون؟! هی فریدون؟!
 
- جراید: روحانی رييس جمهور: سال 92 دولت تدبیر و امید بیکاری را کاهش خواهد داد!
 
کاتب سیستانی: هشت میلیون نفر بیکار خودش گواهی است برکاهش بیکاری، مدرک از این بالاتر.
 
- جراید: رئیس جمهور: بعد از برجام هرروز شاهد یک گشایش هستیم!
 
کاتب سیستانی: گشودن صندوق فرهنگیان، گشودن بیت المال، با حقوق های نجومی، گشودن... ؟؟ الحمدلله گشایش.
 
- جراید: آمریکا دو میلیارد دلار از سپرده های ایران را غارت کرد
 
کاتب سیستانی: مگر نمی گید پول چرک دست است؟ خوب بگذارید آمریکا چرک دستمان را بخورند تا بیمار شوند حقشان است. میخواستند چرک دستمان را نخورند!!!
 
- جراید: اعتماد به فعلان اقتصادی دولت را مقصر رکورد بازار مسکن میدانند!
 
کاتب سیستانی: فعالان اقتصادی خلاف میگویند: اصلاً دولت دراین زمینه تقصیری ندارد مقصر اصلی مردمند که پول ندارند تا مسکن بخرند و بازار مسکن رونق پیدا کند چرا همه کاسه کوزه ها را سردولت میشکنید!!!
 
- جراید: ترامپ: ایران به آمریکا بی اعتنایی میکند!
 
کاتب سیستانی: برعکس ایران خیلی هم به آمریکا اعتنا میکند آقای ترامپ توی این حدود چهل سال کی دیده ای که مردم ایران فراموشتان کنند؟ میبینی که راه و بیراه مرگ برآمریکا میگویند. اعتنا از این بالاتر!!!
 
- جراید: امام خمینی(ره): آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند!
 
کاتب سیستانی: قابل توجه برادرانی که آمریکا را کدخدا می بینند یا برادرانی که معتقد هستند امریکا در چند دقیقه میتواند ایران را شخم بزند این عزیزان باز هم خود را خط امامی می دانند یا خدای نکرده ؟!!!
 
- جراید: یک نماینده مجلس ششم: سهم خواهی اصلاح طلبان از دولت حق آنهاست!
 
کاتب سیستانی: مگر دیگر سهمی هم باقی مانده که نگرفته باشید؟ پی آن حقوق های نجومی، هجوم به صندوق ذخیره فرهنگیان و... اگر مهم نیست پس چیست؟ مثل اینکه هنوز دو قورت و نیمشان باقی است!!!
 
- جراید: ترامپ: ایران به آمریکا بی اعتنایی میکند
 
کاتب سیستانی: حیونکی ترامپ چقدر غصه دار بی اعتنایی ایران به آمریکا است آقای ترامپ آنقدر اعتنایی که مردم در 22 بهمن به آمریکا نشان دادند راضی تان نکرده؟ بفرما چقدر دیگر ما ایرانیان به شما اعتنا کنیم تا دق مرگ نشی؟!!!
 
انتهاي پيام/
 
 
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 437601
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *