۰
بخش دوم شوخي با رسانه ها؛

وقتي برخي رسانه هاي اصلاح طلب از هول حليم توي ديگ مي افتند/ از خانه ۱۶ ميلياردي هديه شده به همسر برادر رييس جمهور توسط يك موسسه خيريه تا پرداخت چك ۲۵۰ ميليون توماني از حساب دولت برای مراسم ترحیم مادر یکی از مسئولان!

رسانه ها همیشه دارای فراز و نشيبهای مختلف و حواشی زیادی هستند كه پايگاه خبري تحليلي تفتان ما از اين پس با دستمایه شوخی و طنز خارج از قالب های خبری و تعاریف رایج ژورنالیستی به سراغ برخی از رسانه ها و جرايد كشور خواهد رفت و حرف ها و انتقاداتي را با زبان طنز به برخي از اين جرايد مي زند.
وقتي برخي رسانه هاي اصلاح طلب از هول حليم توي ديگ مي افتند/ از خانه ۱۶ ميلياردي هديه شده به همسر برادر رييس جمهور توسط يك موسسه خيريه تا پرداخت چك ۲۵۰ ميليون توماني از حساب دولت برای مراسم ترحیم مادر یکی از مسئولان!
به گزارش تفتان ما، در بخش دوم شوخي با رسانه ها به سراغ برخي از رسانه هاي كشور رفته ايم و در اين نوشتار صرفاً با هدف طنز حرف هايي و انتقاداتي را با زبان طنز به برخي از عناوين و تيترهاي جرايد كشور زده ايم كه امیدواریم به کسی بر نخورد.
 
 
- جرايد: حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر: خانه 16میلیاردی هدیه شده به همسر فریدون از محل یک موسسه خیریه که در آن پولشویی می کردند!
 
- کاتب سیستانی: هدیه یا......؟اینرا می گویند خانه نشسته رفته ! هیچ نحل و غشی درآن نیست!
 
- جرايد: 154تشکل دانشجویی خطاب به رئیس جمهور: صراحتاٌ به ریاست قوه قضائیه اعلام کنید که بدون هیچ اغماضی به اتهامات برادرتان (حسین فریدونی)رسیدگی شود!
 
- کاتب سیستانی: رو را برم! یعنی شما میفرمائید که رئیس جمهور محترم برادرشان را دو دستی تقدیم قوه قضائیه نماید! عجب!!!
 
- جرايد: نوبخت در نشست هفتگی با خبرنگاران: درباره حسین فریدونی نیاز نیست نماینده ای زحمت نامه نوشتن بکشد، اگر اتهامات وارده درست نبود، چه پاسخی خواهیم داشت؟!
 
- کاتب سیستانی: آقای نوبخت اگر اتهامات وارده درست بود، چی؟ شما چه پاسخی برای ملت خواهید داشت؟! تازه اینکه کاری ندارد، بگذارید قوه قضائیه به اتهامات رسیدگی كند... تاسیه روی شود هرکه در اوغش باشد!!!
 
- جرايد: حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر: پرداخت چک 250میلیونی توسط دانیال زاده برای مراسم ترحیم مادر یکی از مسئولان!
 
- کاتب سیستانی:برای مراسم ختم مادر یکی از مسئولان یا برای ختم خاتمه...!!!
 
- جرايد: حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر: فساد 11هزار میلیاردی در هیچ دولتی سابقه نداشته! در گذشته بدهکاران بانکی تعیین کننده مدیران عامل بانکها نبودند!
 
- کاتب سیستانی: پس بفرمائید مدیر عامل بانکها را چه کسی تعیین كند؟! حتماٌ انتظار داری امثال کاتب مادر مرده بیاید و مدیر عامل بانکها را تعیین کند! یا مثلاٌفلان کارگر یا کشاورز و یا...! برادر عزیز، بایدآنها مدیر عامل بانکها را انتخاب كنند تا بهتر بتوانند به کارشان برسند! چرا شما چوب لای چرخ آن از ما بهتران می گذارید؟!!!
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 436816
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *