معاون عملیات سازمان امداد و نجات از وقوع برف و کولاک در ۱۱ استان کشور خبر داد و گفت: حدود ۲ هزار مسافر در راه مانده به دلیل این حادثه امدادرسانی شدهاند.
مدیر کل اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و مشاور وزیر بهداشت با حضور در خبرگزاری فارس ضمن بازدید از این خبرگزاری با خبرنگاران بهداشت و درمان این رسانه به بحث و گفتوگو نشست.
کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ برای اولین بار و براساس قانون برنامه ششم توسعه جدول منابع و مصارف افزایش حاملهای انرژی را در مصوبه نهایی کمیسیون برای بودجه ۹۷منتشر کرد.
وکیل مالکان «خانه نیما یوشیج» با بیان اینکه یکی از وظایف قانونی میراث فرهنگی، خریداری اموال واگذار شده است، گفت: برنامه مالکان انتقال ملک است و ترجیحاً فروش به شهرداری است؛ هرچند وارثان هم خود اهالی فرهنگ بوده و دغدغه ملک را دارند، ولی تصمیم بر فروش است.
رفیقدوست میگوید: اگر آقای هاشمی لیبرال مسلک بود از دهه 60 اینگونه بود و فرقی نکرد، سال 88 دعوای من با آقای هاشمی این بود که موضعگیری شما باید علیه فتنه باشد نه اصلاح طلبان،
بازیگر و کارگردان تئاتر عنوان کرد: ما باید هم تئاترهایی تولید کنیم که دست روی مسائل اجتماعی بگذارد و هم جذاب باشد که البته این جذاب بودن به معنای رکاکت، ابتذال، فحشا، بیحجابی و شوخیهای جنسی نیست.
شیوه بیبیسی در پرداختن به مرگ سارو قهرمانی، توسل این رسانه به دروغگویی است. ابتدا مدعی میشود که سارو بعد از اغتشاشات اخیر ایران ناپدید شده و سعی میکند ارتباطی میان حوادث اخیر و مرگ وی ایجاد کند.
بر اساس آمار ارائه شده، شمار پناهجویان در آلمان در سال گذشته میلادی (2017) باز هم کاهش یافته است و انتظار میرود این کاهش سال 2018 میلادی را نیز شامل شود.
سخنگوی وزارت بهداشت در حاشیه همایش خبر خوب، رسانه مسئول اظهار داشت: از صندوق ذخیره ارزی حدود 500 میلیون دلار اعتبار در نظر گرفته شده که حدود 2000 میلیارد از بدهیهای صنایع دارویی به صورت نقدی و 2000 میلیارد دیگر از طریق اوراق پرداخت خواهد شد که این امر وضعیت صنایع دارویی را به حالت پایدار خواهد رساند....
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان تأمین اجتماعی در کارگاه آموزشی اتاقهای تعاونیهای کشور از پرداخت ماهانه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان مستمری توسط صندوق تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: مجموع درآمدهای صندوق به حدی است که طبق آمارها به مرز هشدار نزدیک شد.
یکی از ویژگیهای مهم تکنوازیهای سخی در این اجرا، توجه به ملودی در تکنوازی بود؛ در واقع سخی پویایی را در تکنوازی خود بروز و ظهور داد و سعی کرد ذهن شنونده را از شنیدن اجرایی خطی و ساکن به اجرایی پیچیده و مدرن سوق دهد.