۰
یادداشت؛

 قدس نماد مظلومیت و حق‌خواهی است

امروز غزه فرقان و جداکننده حق از باطل است! امروز حق طرف فلسطین و باطل طرف دیگر است.
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حوریه ناروئی فعال سیاسی در یادداشتی نوشت: مردم تنها و خسته‌ای که جز خدا امیدی ندارند؛ مردمی دردمند که زهر خنجر مسلمانان عرب از موشک‌ها و بمب‌های فسفری صهیونیست‌های سگ‌صفت بدتر و دردناک‌تر است امروز دنیا شاهد فریاد زجرآور کودکان فلسطینی و سکوت مرگبار موجوداتی است که خود را حامی حقوق انسان‌ها می‌دانند.

امروز روز مرگ حقوق بشر است حقوقی که برای انسان‌ها ولی باتوجه‌به نژادشان به کار می‌آید غیرت اعراب همراه حقوق بشر دفن شده که کشورهای عربی غیرت و مردانگی زبانزد اعراب را به درهم و دینار و شکم‌پرستی فروختند سکوت مسلمانان عرب به‌مثابه امضای حکم قتل زن و کودک فلسطینی است.

ننگ باد بر انسانی که امروزِ غزه را نبیند یا نخواهد که ببیند ننگ بر مسلمانی که نام اسلام را یدک می‌کشد و راه زمینی برای تأمین صهیونیست جنایت‌کار باز می‌کند بزرگ‌ترین ننگ امروز دیدن آمار تبادلات کشورهای مسلمان منطقه با این رژیم منحوس است مسلمان باید که بگرید به حال مسلمانی خویش درحالی‌که به ناموس مسلمان تعرض می‌شود و سپس شاهدباز شدن راه زمینی به اسرائیل از کشور مسلمان است.

کاش امروز نمی‌آمد کاش امروز را به چشم نمی‌دیدیم که پس آن همه جنایت مسلمان به برادر خود خنجر بزند و نفت و سوخت به‌به اسرائیل برساند.

به چشم دیدیم جوانمردان یمنی پس از تحریم این رژیم با ناامن‌کردن دریای سرخ بر این جنایت‌کاران درنده‌خو خواب را از چشمان آنها گرفت که نه‌تنها به عرب بلکه به اسلام عزت بخشید؛ اما آل سعودی که خود را مهد اسلام می‌داند راه زمینی را بر جانی و قاتل مسلمان باز می‌کند ترکیه‌ای که سوخت آذربایجان و کردستان عراق را به حیفا و اسرائیل می‌رساند نفاق گونه خود را حامی فلسطین معرفی می‌کند

اولین خون‌خواهان امام حسین ایرانیان بودند که امروز برخی از آنها در سکوتی کشنده و مرگبار خود را در لین جنایت شریک می‌کنند و یا این رژیم ظالم را خطاب قرار می‌دهند و درخواست می‌کنند بمب‌هایش را بر سر مجاهدان اسلام بریزد! مرحبا به مسلمانی‌تان حقاً که نفاق و دشمنی‌تان شما را کر و کور کرده که این‌چنین بر مظلوم ظلم می‌کنید!

امروز غزه فرقان و جداکننده حق از باطل است! امروز حق طرف فلسطین و باطل طرف دیگر است!

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 453933
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *