به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «
تفتان ما» به نقل از روابطعمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، اللهنظر شهبخش بیان کرد: مرحله سوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از روز شنبه ۷ تیرماه برای سرپرستان خانوار دهکهای اول تا سوم، پس از توقف کوتاهی در اجرای این طرح، اکنون پرداختها با تأمین اعتبار مورد نیاز ازسرگرفته شده و در قالب این مرحله، به هر نفر از اعضای خانوارهای دهکهای اول تا سوم، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تخصیصیافته است.
وی اضافه کرد: این مبلغ، برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مانند محصولات لبنی، انواع پروتئین و اقلام خواربار در نظر گرفته شده و چنانچه مبلغ خرید بیش از اعتبار تخصیصیافته باشد، مابقی هزینه برعهده خریدار خواهد بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مشمولان طرح میتوانند مطابق نیاز خود و بدون محدودیت در برند کالا یا مقدار خرید، اقلام مشخصشده را تهیه کنند، همچنین نیازی به خرج کردن کل اعتبار در یک نوبت نیست و امکان خرید در چند مرحله وجود دارد.
شهبخش اظهار کرد: برای مشاهده فروشگاههای طرف قرارداد و اطلاع از باقیمانده اعتبار، افراد میتوانند اپلیکیشن «شما» را از بسترهای معتبر دانلود کنند.
وی اضافه کرد: همچنین پیامک اطلاعرسانی میزان اعتبار نیز بهصورت مستقیم برای سرپرستان خانوار ارسال میشود، این پیامک صرفاً حاوی اطلاعات اعتبار بوده و هیچ پیوندی در آن قرار ندارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده و مرکز تماس ۶۳۶۹ -۰۲۱ آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مشمولان طرح است.
شهبخش ادامه داد: اطلاعرسانی از میزان موجودی از طریق سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوار پیامک میشود و این پیامک فقط شامل میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و تأکید میشود فاقد هر گونه «لینک» است.
انتهای خبر/