۰
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

عودت وجه یک میلیارد و ششصد میلیون‌ریالی در کمتر از دو ساعت

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی فردی که با طراحی و بارگذاری همراه بانک جعلی یکی از بانک‌ها در موتور جست‌وجوگر گوگل، اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
عودت وجه یک میلیارد و ششصد میلیون‌ریالی در کمتر از دو ساعت
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار " دوستعلی جلیلیان " فرمانده انتظامی استان س و ب بیان کرد: در پی مراجعه مال‌باخته به مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان مبنی بر اینکه پس از دانلود و نصب همراه بانک جعلی یکی از بانک‌ها، پس از اولین ورود مبلغ ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از حساب وی به‌صورت غیرمجاز برداشت شده است، کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
 این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، نرم‌افزار مورداستفاده شاکی جعلی بوده و متهم با سوءاستفاده از نام همراه بانک و اخذ مجوزهای دسترسی به تلفن همراه و سرقت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک، اقدام به برداشت از حساب شاکی کرده است.
 
 سردار جلیلیان عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های دقیق و همچنین اقدام به‌موقع و سریع کارشناسان پلیس فتا استان مبلغ برداشتی در کمتر از دو ساعت به‌حساب فرد قربانی عودت داده شد و ضمن شناسایی متهم، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.
 

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 454087
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *