۰
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش:

تعهد اشتغال خاش در سال جدید بیش از هزار و ۸۰۸ شغل است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش گفت: با حمایت‌های ویژه دولت، دستگاه‌های اجرایی در سال جاری موظف‌اند یک هزار و ۸۰۸ شغل را در این شهرستان ایجاد و در سامانه رصد اشتغال ثبت کنند.
تعهد اشتغال خاش در سال جدید بیش از هزار و ۸۰۸ شغل است
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، هوشنگ ریگی در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری خاش بیان کرد: همچنین بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی امسال در خاش باید پرداخت شود.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش اظهار کرد: در راستای مبارزه با به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز گشت مشترک فعال و از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و کشاورزی انجام و ۱۰ واحد صنفی متخلف مهروموم و در راستای بند (ج) ماده ۱۱ بخشی از درآمدهای دولت نیز به مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال وصول شده است.

 ایجاد اشتغال باید در زندگی مردم و جامعه قابل‌لمس باشد

صاحب گل صالحی فرماندار شهرستان خاش نیز در این نشست عنوان کرد: تمام تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی باید رفع موانع تولید و کمک به تحقق شعار سال باشد و ایجاد شغل در زندگی فردی و اجتماعی لمس شود.

وی افزود: ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشاورزی، دامی، معادن و مرز میسر است و مدیران موظف‌اند در کنار اعطای تسهیلات به متقاضیان به ایجاد تعاونی کمک و نیز پس از ایجاد شغل با همکاری رسانه‌ها گزارش کارآفرینی را ارائه دهند.

 در پایان نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خاش از تلاش‌های یک‌ساله شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه ایجاد اشتغال تجلیل شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 454086
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *