۰
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش:

۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه حماسه آزادسازی خرمشهر در خاش برگزار می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خاش گفت: در گرامیداشت سوم خرداد، حماسه آزادسازی خرمشهر افزون بر ۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه با همکاری ارگان‌های مختلف در نقاط شهری، روستایی و عشایری این شهرستان به اجرا در می‌آید.
۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه حماسه آزادسازی خرمشهر در خاش برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، فریبرز نیکبخت در نشست هماهنگی برنامه‌های حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری دزفول در خاش بیان کرد: سوم خرداد به‌واسطه آزادی خرمشهر، با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به‌یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است.

 معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر با رشادت و جان‌فشانی رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری به دست آمد و در این راه رزمندگان سرزمین آفتاب حاضر در جبهه‌ها نیز حضور پررنگی داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند.

 وی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس، افزود: تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به‌خصوص بین نسل جوان، محور برنامه‌های نهادهای متولی در این روز باشد.

نیکبخت در ادامه مطرح کرد: ۱۰۰ عنوان برنامه توسط کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان خاش برنامه‌ریزی‌شده است از جمله این برنامه‌ها تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، گل‌باران مزار مطهر شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، سخنرانی پیش‌کسوتان جبهه و جنگ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، پیاده‌روی خانوادگی، حضور پیش‌کسوتان جبهه و جنگ در مدارس، عصر شعر در حوزه دفاع مقدس، اعزام گروهای جهادی، صبحگاه مشترک، ویزیت رایگان بیماران، در این نشست برای سوم خرداد در شهرستان پیش‌بینی شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 454027
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *