عاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش

تردد کامیون های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌ها ممنوع است

18 دی 1402 ساعت 13:00

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش گفت: تردد کامیون‌های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌ها ممنوع است.


 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، فرهاد کردی تمندانی صبح امروز دوشنبه در نشست ساماندهی بارهای معدنی خاش، بیان کرد: تردد کامیون‌های حامل بار بدون بارنامه، با هدف پیشگیری از خسارات وارده به مردم و بالابردن شاخص‌های رضایتمندی مردم و نیز دریافت عوارض و حقوق دولت در محورهای خروجی این شهر ممنوع بوده و پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای موظفند نسبت به این موضوع، متخلفان را اعمال قانون کنند.

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی حمل مصالح معدنی و مطابق بند (ت) تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور مبنی بر تکلیف قانونی کلیه معادن نسبت به استقرار دفتر صدور بارنامه در خروجی کلیه واحدهای تولیدی از اولویت‌های دولت بوده و کلیه واحدهای تولیدی و بهره برداران معادن شن و ماسه، آجر، سیمان و غیره، موظفند به منظور جبران بخشی از خسارات وارده به شبکه جاده‌ای و حمل و نقل با دولت همکاری کنند.

وی اضافه کرد: کنترل افرایش بار، صدور بارنامه، ایمنی رانندگان و کامیون‌های حامل بار، تسهیل در صدور بارنامه، کارت هوشمند رانندگان و کامیون داران، نصب باسکول و غیره از برنامه‌های دولت برای ساماندهی و اجرای موفقیت‌آمیز این طرح به شمار می‌رود.

کردی ادامه داد: شنیدن دغدغه‌های تولیدکنندگان و مسئولان و عمل کردن به تعهدات طرفین در دستور کار دولت بوده و عمل کردن به قانون در اولویت است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 453650

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453650/تردد-کامیون-های-حامل-بار-بدون-بارنامه-جاده-ها-ممنوع

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir