۰
همگام با سراسر کشور در سالگرد فاجعه منا؛

مردم شهرستان خاش هم به کمپین «منا را فراموش نمی کنیم» پیوستند + تصاوير

بی تدبیری آل سعود سبب رخ دادن فاجعه منا شد و این فاجعه لکه ننگی برای آل سعود است و مردم شهرستان خاش در سالروز اين فاجعه تلخ با پیوستن به کمپین "حادثه منا را فراموش نمی کنیم" بار دیگر اعلام کردند که این حادثه را فراموش نخواهند کرد و جنایات آل سعود و حامیانش را محکوم ميكنند و هرگز از خون شهدای منا نمی گذرند.
مردم شهرستان خاش هم به کمپین «منا را فراموش نمی کنیم» پیوستند + تصاوير
به گزارش تفتان ما، سال گذشته به واسطه بی کفایتی آل سعود همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در «خیابان ۲۰۴» نزدیک تقاطع آن با «خیابان ۲۲۳»، در منطقهٔ منا شهر مکه، عربستان سعودی رخ داد، ازدحام حجاج باعث کشته شدن دست‌کم ۲٬۲۳۶ نفر شد.
 
بی تدبیری آل سعود موجب رخ دادن فاجعه منا و جان باختن 464 زائر ايراني در اين حادثه شد و این فاجعه لکه ننگی برای آل سعود است و این روزها خاشي ها نیز با پیوستن به کمپین "#منا_را_فراموش_نمی_کنیم " بار دیگر جنایات آل سعود و حامیانش را محکوم کردند و مردم اين شهر ولايتمدار هنوز این واقعه را به فراموش نسپردند و گریبان حاکمان آل سعود را رها نخواهند کرد و خواستار رسیدگی فوری مجامع بین المللی و حقوق بشری به این حادثه دردناک شدند.
 
پس از گذشت یک سال از این فاجعه تلخ؛ هیچ اقدامی از سوی دولت آل سعود در جهت التیام بخشی به بازماندگان و دولت هایی که در این فاجعه آسیب دیده اند صورت نگرفته است.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 434722
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *