۰

دومینوی فروپاشی اقتصادی و صنعتی

یکی از بهترین شیوه های دشمن برای پاشش و انهدام زنجیره اقتصاد و صنعت ایران اینست که غول صنعت را مورد بررسی قرار داده و پس از کشف نقاط ضعف آن هجمه خود را آغاز کند وبرای شروع کار خود کافیست تیم سایبری و کارشناسان فضای مجازی خود را برای اجرای عملیات روانی گسترده به حرکت درآورد .
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، به نقل از سایت حرف تو، امروزه در جنگها و مبارزات، طرفین از هر سیاستی برای از پای درآوردن هم فروگذار نمیکنند، وقتی طرفین از حربه ها و تدابیری که به کار میگیرند نتیجه نمیگیرند از مهره های نفوذی خود که در جبهه مقابل بکار گرفته اند استفاده میکنند تا به شکستن کمر جبهه مقابل دست پیدا کنند .
در دشمنی های پیش رو با نظام جمهوری اسلامی ایران  وقتی دشمن از سیاستگذاری های خود به صورت  تحریم ، تهدید ، هجمه های فرهنگی و سیاسی به هدفگذاری خود نمیرسد . اینبار نیروهای خود را در فضاهای مجازی و رسانه ها ، جمع میکند و با توجه به اینکه از تحریمهای مالی و اقتصادی ایران در جامعه جهانی اثری درخور توجه گرفته است و درضمن مشخص شدن پاشنه آشیل حاکمیت  که رهبر انقلاب نیز بارها در سالهای اخیر به مهار آن تاکید داشته اند وتذکرات مکرری در خصوص ایجاد اقتصاد مقاومتی بیان نموده اند ، اینبار با تمام توان هجمه عظیمی را برای از بین بردن بدنه صنعت و اقتصاد ایران به کار بسته تا اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری ، نه شناخته ، و نه محقق شود .
یکی از بهترین شیوه های دشمن برای پاشش و انهدام زنجیره اقتصاد و صنعت ایران اینست که غول صنعت را مورد بررسی قرار داده و پس از کشف نقاط ضعف آن هجمه خود را آغاز کند وبرای شروع کار خود کافیست تیم سایبری و کارشناسان فضای مجازی خود را برای اجرای عملیات روانی گسترده به حرکت درآورد .
اگر کمی دقت کنیم خیلی واضح این فرایند را درچند ماه اخیر در کشور خواهیم دید .
در این بازه زمانی حساس که رهبر انقلاب بیشترین تاکید را بر استفاده از کالاهای تولید داخل دارند و ازاین امر به دنبال تحقق دو هدف بزرگ هستند تا هم سرمایه و پول در درون کشور حفظ شود و هم کارگر ایرانی در بحران ایجاد شده کار مداوم داشته باشد تا تحریمها و فشار اقتصادی قابل تحمل شود .
درست در همین زمان است که جریانی شکل میگیرد تا یکی از غولهای صنعتی و اقتصادی کشور را کمر بشکند و در این میان خود تولید کننده هم عمدا یا سهوا به این ماجرا دامن میزند و این زنجیره شکل گرفته از فضا سازی دشمن ، تولید کننده و حرکتهای مردمی خود به خود با فضاسازی که عده ای به صورت سهوی آن را نشر میدهند باعث ایجاد یک جریان عظیم در کشور شده است . غافل از اینکه اگر این خواسته به ظاهر مردمی اتفاق بیفتد ، خود مردم به دست خود کمر اقتصاد و صنعت کشور خود را بدون آگاهی خواهند شکست و جالب اینجاست که مردم خبر ندارند، با رقم خوردن این اتفاق دومینوی بزرگ از صنعت کشور به صورت کامل و منظم از هم خواهد پاشید ، چرا که وقتی غول صنعتی کشور با حدود شش صد هزار کارگر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ورشکسته شود در نتیجه آن صدها کارگاه کوچک که در حاشیه این شرکتها در حال فعالیتند نیز غیر فعال خواهند شدضمن اینکه نمایندگی های این شرکتهای خودرو ساز نیز به تعطیلی کشیده خواهند شد و اینجاست که سیل عظیمی از کارگران بیکار، کشور را دچار بحران خواهد کرد وبا ایجاد این سیل عظیم کارگربیکار اثر گذاری مخربی بر وضعیت اقتصادی و بازار کار تحمیل خواهد کرد .
زمانی که رهبر انقلاب به مردم تاکید میکنند و اصرار دارند : از تولید داخلی حمایت و مصرف کنید . تولید کننده ها با ید متوجه باشند وقتی رهبری از جایگاه خود مردم را تشویق به مصرف تولید داخلی میکنند ، وظیفه تولید کننده است از  فرصت پیش آمده استفاده کرده و با کیفیت مناسب مردم را برای مصرف کالای داخلی ترقیب نمایند و باعث رشد تقاضا و مصرف تولید داخلی   گردند و از فرصتی که رهبری ایجاد کرده است بهره لازم را ببرند .
وقتی تولید کنندها با افزایش قیمت و کاهش کیفیت برخلاف جریان مردمی و خواست رهبری حرکت میکنند و عمدا یا سهوا نسبت به فرصت پیشرو که نظام برایشان ایجاد کرده بی توجهی میکنند، مسلم است با خشم مصرف کننده ها رو برو خواهند شد و از آنجا که این شرکتها منتصب به دولت و حاکمیت هستند بار ایجاد شده از ورشکستگی این نوع شرکتها گریبان دولت را نیز خواهد گرفت و بار مالی ایجاد شده را حاکمیت باید پاسگو باشد .
در اینجاست که علت سخنان رهبر انقلاب آشکار میشود و مسئولین پی خواهند برد که وقتی بخش مهمی از سخنان ایشان را نشنیده میگیرند وتلاش در خور توجهی در بدنه دولت برای تحقق فرمایشات ایشان صورت نمیگیرد چه بحرانها وخطراتی میتواند کشور را دچار مخاطره کند ، ضمن اینکه با توجه به شیوه اجرا و حرکتها واتفاقات انجام شده ضن تحلیل گران را به این سو رهنمون میکند که احتمال نفوذ دشمن در سیل ایجاد شده تا چه اندازه پر رنگ است و باید بررسی کرد خائنین واقعی به نظام چه در داخل دولت و حاکمیت و چه در جریان به ظاهر مردمی چه کسانی هستند . 
محمد حسن تیموری
انتهای پیام/
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 432190
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *