۰

گِل آمریکا را با دزدی و غارت سرشته اند/ دستگاه دیپلماسی ایران با گرگ چون شیر برخورد کند/ زدودن روحیه انقلابی از مجلس، حربه دشمن است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به خوی گرگ صفتانه آمریکا و حرکت سلطه جویانه گفت: از دزدی غارتگر قرن (آمریکا) تعجب نمی کنیم، تعجب اصلی ما از انفعال دستگاه دیپلماسی در برابر این گرگ صفتان است.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی صاحب نیوز به تشریح و تحلیل مهمترین مسائل سیاسی روز پرداخت و در پاسخ به نخستین سوال پیرامون بدعهدی های اخیر آمریکا و غارت اموال ایران در روزهای اخیر  گفت: من از انتشار خبر دزدی رسمی آمریکا با بهانه واهی حکم دادگاه امریکایی از اموال ایران هیچ تعجب نکردم.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه از دزد، غارتگر و سلطه جوی متکبر جز این رفتار انتظار نیست، اظهار کرد: اگر روزی دیدیم که امریکای مستکبر بر اساس  دوستی، مرام و عدالت رفتار کرد، باید تعجب کرد، بدعهدی و عهد شکنی جزء خوی مستکبرین است.
وی تصریح کرد: خوی استکباری و کدخدامنشی آمریکا چیزی نیست که بشود آن را کمرنگ کرد و یا این خوی را با رفاقت و مذاکره و لبخند تغییر داد، دشمن هرگز برای تغییر ماهیت رفتاری خود متقاعد نمی شود و دست از بدعهدی خود برنخواهد داشت.
حاجی صادقی تاکید کرد: از دشمن نباید جز دشمنی انتظار داشت و نباید از این دشمنی ها تعجب کرد، تعجب و گلایه ما از دستگاه دیپلماسی داخلی است، سخن ما این است که دستگاه دیپلماسی  تا چه زمانی می خواهد با نرمش و بزرگواری در برابر گرگ درنده خوی آمریکایی به بهانه مذاکره کوتاه بیاید.
این مقام مسئول افزود: بدانید که با گرگ درنده خوی و وحشی چون آمریکا باید با قاطعیت و اقتدار سخن گفت و جلوی جسارت و تجاوز گری او را گرفت.
*مواضع وقیحانه عربستان نشان از استیصال و اضمحلال آل سعود است
حاجی صادقی در پاسخ به سوال دوم پیرامون تحلیل و ارزیابی خود از مواضع بی شرمانه عربستان و آل سعود در برابر دولتمردان ایرانی و جسارت های پی در پی  آنها گفت: رفتار و مواضع امروز عربستان در برابر  ایران از سر عصبانیت و استیصال است، چرا که آل سعود و وهابیت موجودیت استبدادی خود را با وجود  انقلاب اسلامی ایران درخطر می بینند.
وی عنوان کرد: عربستان مشاهده می کند که روز به روز اقتدار و صلابت آنها درمنطقه شکسته شده و رو به اضمحلال است و عامل اصلی آن انقلاب اسلامی است، بنابراین بیان چنین مواضع و سخنانی از دولتمردان آل سعود سلطنتی، ارتجاعی و مستبد و مورد حمایت استکبار و صهیونیست جای هیچ تعجبی نیست، تعجب دوباره از دستگاه دیپلماسی داخلی است و انتظار این است که در برابر هر جسارت و وقاحتی با قاطعیت برخورد کنند.
*ایران اهل جنگ با کسی نیست، ولی اهل ذلت و سازش با دشمن هم نیست
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اذعان کرد: ایستادگی دولتمردان ما مانع از بلند پروازی و خیال بافی آل سعود می شود و امیدوارم مسئولین ما این مسئله را به طور صحیح درک کنند، ما اهل دعوا و جنگ با کسی نیستیم ولی اهل ذلت و کوتاه آمدن از مواضع خود هم نیستیم.
وی تصریح کرد: عربستان و آل سعود بداند که حاکمیت استبدادی آنها دوام نخواهد داشت و توهین و جسارت آل سعود علیه ایران به اضمحلال و نابودی آنها سرعت می بخشد.
حاج صادقی ماهیت اصلی انقلاب را بر پایه دین و شریعت مقدس اسلام تعریف کرد و ادامه داد: موتور اصلی حرکت انقلاب «اسلام» است و این موضوع رکن اساسی این نهضت و باور همه دنیاست.
وی با تبیین نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی گفت: نقش و جایگاه ولایت و رهبری در نظام ما و هوشمندی و بصیرت والای ولی فقیه در هدایت انقلاب و عبور از بحران ها بسیار سازنده و تاثیرگذار است به نحوی که حکمت و درایت رهبر معظم انقلاب تاکنون تمام طراحی های اتاق فکر دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرده و عزت و اقتدار را نصیب ملت سرافرازمان نموده است.
* دشمن تلاش می کند روحیه انقلابی و ولایی مجلس دهم کم رنگ شود
حاجی صادقی اظهار کرد: جنگ استکبار با انقلاب اسلامی بر سر مبانی و اصول بوده و دشمن در صدد ایجاد تغییر در این مبانی است.
وی با برشمردن پایبندی به مبانی انقلاب به عنوان رمز بقای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام خمینی (ره) بر پایه ی این مبانی، انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند و این مسیر نورانی با راهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب با اقتدار دنبال می شود.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سوال دیگر درباره انتخابات دور دوم مجلس دهم و ترکیب مجلس دهم تصریح کرد: یکی از نقشه های جبهه استکبار در وضعیت فعلی انقلاب زدودن و حذف روحیه جهادی و انقلابی در نهادهای دولتی و مردم است و یکی از مکان هایی که دشمن  تلاش می کند روحیه انقلابی  و ولایی آن کم رنگ شود، مجلس شورای اسلامی است.
وی ادامه داد: انتظار جدی امت اسلامی ایران این است که مجلس با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری اولویت ها را تعیین کند و به عنوان مثال مقدمات عملی اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی فراهم کنند.
حاجی صادقی تاکید کرد: مجلس آتی باید مطالبه گر عمل به اقتصاد مقاومتی از دولتمردان باشد.
* نمایندگان مجلس دهم بدانند در نظام اسلامی فقط مردم صاحب حق هستند 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه در نظام اسلامی مردم صاحب حق هستند ابراز کرد: از نمایندگان مجلس دهم درخواست داریم که به خواسته ها و مطالبات مردم توجه کنند و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند و خدمت کنند.
وی در ادامه پیرامون توصیف و تعریف بسیجی واقعی خاطرنشان کرد: بسیجی را با فرهنگ بسیجی می توان شناخت و بسیجی بزرگترین سنگر نشین خط مقدم پاسداری از انقلاب است.
حاجی صادقی تصریح کرد: بسیجی واقعی هم تبری دارد و هم تولی، بسیجی باید ولایت مدار باشد و در مقابل ولایت های دروغین ایستادگی کند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان گفت: بسیجی واقعی دارای روحیه انقلابی و جهادی است و بسیجی با منطق و استقامت بر اصول انقلاب براساس استدلال و اقناع ذره ای در برابر تعرض دشمن به اصول انقلاب کوتاه نمی آید.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۹
کد مطلب: 431451
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *