۰

انقلاب اسلامی بدون قدرت شرق و غرب به پیروزی رسید

امام جمعه زابل گفت: انقلاب اسلامی ثابت کرد که با توکل بخدا و نه قدرت شرق و غرب می‌توان به بلندای پیشرفت رسید.
انقلاب اسلامی بدون قدرت شرق و غرب به پیروزی رسید
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا ظهر امروز در مراسم جشن آزادی در سالن هلال احمر زابل، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از معجزات خداوند است، وقتی این چنین انقلاب و ملتی پیروز، که با دست خالی در برابر چندین ابرقدرت با تمامی امکانات ایستاد را بررسی می‌کنیم آن را یک امر محال و غیرممکن می‌دانیم.
امام جمعه زابل گفت: رمز ماندگاری این انقلاب در واقع رمز ماندگاری اسلام است و باید بدانیم چه عواملی باعث شد که اسلام در قلب‌ها جای گرفت و هر چه مشرکین، منافقین و یهودیان تلاش کردند که اسلام و پیامبر (ص) را از بین ببرند تلاش آنان بی‌فایده بود.
وی ادامه داد: رمز ماندگاری اسلام و انقلاب، خدایی بودن و خلوص فی‌ سبیل‌الله رهبران دینی بود و ما سعی کنیم خط و فکر امام راحل را در زندگی داشته و ادامه بدهیم.
کیخا بیان کرد: شما جوانان عزیز همان سربازان اسلام در لباس هلال‌احمر هستید و نفس خود را برای خدمت به هم نوع وقف کرده‌اید و در همین لباس سرباز ولایت باشید و خط و فکر و اندیشه امام راحل را داشته و بدانید که پیشرفت شما در هلال‌احمر پیشرفت انقلاب است.
وی افزود: آمریکا، انگلیس و صهیونیست و استکبار جهانی می‌خواهد به جهان بگوید که کشوری‌های وابسته به ما به پیشرفت خواهند رسید، اما انقلاب اسلامی ثابت کرد که با توکل به خدا و نه شرق و غرب می‌شود به بلندای پیشرفت رسید.
امام جمعه زابل بیان کرد: ما انقلابی هستیم و در مسیر فکر امام راحل قدم برمی‌داریم و به فرمایش رهبر عزیزمان «انقلابی کسی است که به آن مرحله‌ای که رسیده بسنده نمی‌کند و همیشه پیشرفت و پله‌های ترقی بعدی را مشاهده و به اوج پیشرفت می‌اندیشد».
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 426712
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *