۲
مولوی حسین زهی:

حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهد بود

مردم ما با حضور پررنگ خود نشان خواهند داد نقشه ها و توطئه های دشمنان نه تنها تاثیری بر آرمان گرایی و هدف والای ما نداشته بلکه ما را بصیر تر از قبل کرده است
حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهد بود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مولوی عبدالستار حسین زهی از علمای شاخص شهرستان خاش گفت: روز ۱۳آبان ۱۳۵۸دانشجویان مسلمان و پیرو خط رهبری موفق به تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا در تهران شدند و از آن به بعد مبارزه ی ما با استکبار جهانی ابعادی متفاوت گرفت چرا که چهره ی خبیث استکبار برای همگان نمایان گشت.

وی بیان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر مردم ما باید با حضور پرشور و انقلابی خود به تمامی دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنند هیچ چیز نمی تواند ملت مارا از آرمان هایشان دور کند و کوچکترین خللی در اعتقادات ما بوجود آورد.

وی اظهار کرد: من در راهپیمایی و گرامیداشت ۱۳آبان ماه و روز مبارزه با استکبار جهانی  شرکت خواهم کرد و از مردم نیز دعوت می کنم با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان بزنند.

مولوی حسین زهی گفت: ما باید همواره در کنار نظام و انقلاب باشیم و اجازه سؤ استفاده به برخی از عوامل خود فروخته و مهرهای دشمن ندهیم چرا که دشمن همواره در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب می باشد.

مولوی حسین زهی گفت: بزرگداشت ۱۳آبان و شرکت در راهپیمایی مردم بار دیگر دشمنان و استکبار جهانی را ناامید خواهد کرد و خواهند فهمید ملت ما هوشیار تر و بیدار تر از همیشه هستند و نیرنگ های پلید دشمنان هرگز نتوانسته و نخواهد توانست کوچکترین خللی در پایبندی این ملت به نظام و انقلاب ایجاد کند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 452209
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *