۰
انقلاب اسلامی از بزرگترین پدیده‌های قرن اخیر است؛

۲۲ بهمن؛ روز یادآوری آرمان‌های بزرگ انقلاب

دهه فجر یادآور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین انقلاب قرن و این دستاوردها از اهمیت بالایی برخوردار است.
۲۲ بهمن؛ روز یادآوری آرمان‌های بزرگ انقلاب
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و در این روز ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیره‌های اسارت طاغوت ۲۵۰۰ ساله را فرو ریخته و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ نیز صحنه‌ای برای تجلی شور و شعور ملت ولایت‌مدار و بیدار و مجاهدت‌های بی‌دریغ فرزندان غیور است؛ چرا که توانستند با وجود طرح‌های خباثت آمیز اجانب و تحریم‌ها و محدودیت‌های بی‌شمار، به قله‌های رفیع علم و فن‌آوری و پیشرفت‌های عظیم اقتصادی، سیاسی و نظامی دست یابند.

این ملت با بیرق پیروزی و عزت خود امروز سردمدار آزاداندیشی و آزادی‌خواهی در جهان است و انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای بی‌نظیر از یک حکومت مبتنی بر آموزه‌های دینی است که به خوبی توانسته ضمن پاسخ به نیازهای فطری انسان‌ها بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، الگویی برای سایر کشورها باشد.

۲۲ بهمن بزرگ‌ترین انقلاب قرن است

مصطفی جهان‌شاهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با پایگاه خبری «عصرهامون» با اشاره به سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: دشمن در حال تحریف واقعیت است و با راه‌انداختن فضای تحریف فضا را برای اثرگذاشتن تحریم آماده می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مهم رهبر و طرح چند مسیر و خط تحریف مهم در سخنرانی تاریخی‌شان گفت: ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی آن‌قدر بالاست که رهبر فقید انقلاب آن را به انفجار نور تشبیه و تأکید کرند «وقتی از ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی صحبت می‌شود باید دید انقلاب اسلامی چه به دنیا ارائه کرده است.»

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: حکومت پهلوی یک عنصر از قله‌های زر، زور و تزویر و عروسک خیمه‌شب‌بازی برای سایر کشورها بود، در این شرایط حکومت داخلی ایران تغییر و در انقلاب جدید صحبت از استقلال، پایبندی به ارزش‌های انسانی و اسلامی، و نه شرقی و نه غربی، مطرح و این باعث عصبانیت دشمن شد.

وی ادامه داد: پایه و اساس سنگ بنای انقلاب بر پایهٔ نفی زر، زور، تزویر، دروغ و زورگویی بود و تغییر حکومت در ایران از یک حکومت موروثی و سلطنتی به یک حکومت مردم‌سالاری و حکومتی که در آن نقش مرد حداکثری است.

جهان‌شاهی تشریح کرد: ما در سابقهٔ کشور، قبل از انقلاب هم انتخابات داریم؛ ولی در سرنوشت مردم اثرگذار نبوده و اتفاقات مهمی مثل، ملی‌شدن صنعت نفت از مسیرهای قانونی و با رجوع حکومت به نظر مردم نبوده و بیشتر جنبهٔ نمایشی داشته است.

وی گفت: حکومت جمهوری اسلامی نماد واقعی مردم‌سالاری است و مردم در سطوح مختلف مثل تعیین عالی‌ترین مقام اجرایی کشور، تعیین نماینده مجلس و... نقش اصلی را ایفا کردند و باتوجه‌به حجم بالای صندوق‌های رأی که هر سال بیشتر از سال قبل است می‌توان به‌وضوح فهمید اداره انتخابات کاملاً به دست مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: حاکمیت قبل انقلاب دچار فساد عمیق سیستمی و ساختاری بود، این در حالی است که علی‌رغم فشار و فسادی که در جامعه الان ممکن است وجود داشته باشد، این فساد ساختاری و سیستمی نیست؛ چون قانون برآمده از مردم است.

جهان‌شاهی تشریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از نظامی دست‌نشانده تبدیل به‌نظام مستقل شد و این مشت محکمی به دهان دشمنانی است که تا لحظه آخر تلاش کردند این حرکت عظیم را متوقف کنند، انقلاب اسلامی با ایستادگی در کنار یمن و فلسطین، تبدیل شده به ام‌القرای مقاومت در برابر نیروها و کشورهای استعمارگری که با جنگ نرم می‌خواهند کل جهان را گوش‌به‌فرمان خود کنند، به همین دلیل امروز کشور ایران اگرچه مورد قهر برخی حکومت‌ها قرار گرفته اما توانسته روی پای خود بایستد و در تمامی زمینه‌ها استقلال داشته باشد.

 ۲۲ بهمن‌ماه نماد ایمان، وحدت و اقتدار نظام اسلامی است
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهر الله محمودزاده فهرجی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به زیاده‌خواهی‌ها، دشمنی‌ها و تهدیدهای بدخواهان ملت شریف ایران خواهیم داد.
 
وی با بیان اینکه یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه نماد ایمان، وحدت و اقتدار نظام اسلامی است، تصریح کرد: در واقع ۲۲ بهمن‌ماه یادآور روزهایی است که در هندسه قدرت، ایران را به قدرت بزرگ منطقه‌ای و تأثیرگذار در عرصه جهانی تبدیل کرد.
 
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر اضافه کرد: حضور حماسی، انقلابی و پرشور ملت ایران در صحنۀ نمایش وحدت ملی در یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و شهدا و لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری و پاسخ محکمی به زیاده‌خواهی‌ها، دشمنی‌ها و تهدیدهای بدخواهان این ملت شریف خواهد بود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: اکنون که این ثمره ارزشمند، چهل و پنجمین سال خود را سپری می‌کند، بر هر ایرانی لازم است که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، تا پای جان ایستادگی کند؛ بنابراین از همگان دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حضور یابند تا با مشتی محکم و اراده آهنین در کنار یکدیگر، جشن عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی را گرامی بداریم.
 
انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 453756
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *