۰
در راستای گرامیداشت هفته بسیج ؛

برگزاری همایش ائمه جمعه، ریش‌سفیدان و معتمدان در بخش ایرندگان خاش

در راستای گرامیداشت هفته بسیج و با حضور جمعی از علما، بزرگان، ریش‌سفیدان و معتمدان همایش امامان جمعه و جماعت، معتمدان و ریش‌سفیدان در بخش ایرندگان شهرستان خاش برگزار شد.
برگزاری همایش ائمه جمعه، ریش‌سفیدان و معتمدان در بخش ایرندگان خاش
به گزارش  پایگاه خبری  تفتان ما، فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس ایرندگان خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما ،بیان کرد: علما، بزرگان و ریش‌سفیدان به‌عنوان بازو‌های نظام نقش ارزنده‌ای در حل مسائل، مشکلات و معضلات دارند و این قشر از جامعه از سال‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی تاکنون در موضوعات مختلف یاریگر نظام بوده و وفاداری خود را به اسلام و میهن ثابت کرده‌اند.

پاسدار حسن ریگی در این نشست افزود: علما و بزرگان در حوزه‌های امنیتی، وحدت، بصیرت‌افزایی، انسجام ملی و حمایت از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی تأثیرگذار ظاهر شده و هم اینک نیز همراه مردم و مسئولان به اقتدار اسلام و میهن می اندیشند.

وی اظهار کرد: امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و در همین راستا چهره‌های شاخصی برای شرکت در عرصه رقابت انتخاباتی ثبت‌نام کرده‌اند، بنابراین علما، بزرگان و ریش‌سفیدان و معتمدان و متنفذان و نخبگان جامعه می‌توانند به انتخاب اصلح کمک کنند.

مولوی محمد طیب بامری امام‌جمعه روستای دادکان بخش ایرندگان خاش نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج؛ پیرامون بسیج و نقش بسیجیان در حفظ و ثبات انقلاب اسلامی مطالبی عنوان نمود.

وی از علما و ریش‌سفیدان خواست جهت اجرای بهینه برنامه‌های هفته بسیج و نیز برنامه‌های توسعه‌ای دولت در بخش ایرندگان با مسئولان همراهی کنند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب: 453505
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *