۰
به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان صورت گرفت؛

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه ورئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،  حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 13 آبان،بیان  کرد: روز ۱۳ آبان از اهمیت ویژه ای در نظام اسلامی ما برخوردار است، به نحوی که ما این روز را، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می دانیم.

امام جمعه شهرستان خاش و رئیس اداره تبلیغات اسلامی  تصریح کرد: در تاریخ سراسر افتخار و پر از فراز و نشیب انقلاب ما، چنین روزی آبستن حوادث بیشماری است، چرا که در این روز تقابل حق و باطل وجود دارد و با مرور تاریخ، اهمیت این روز بزرگ برای ما بیشتر نمایان می شود.


صاحب گل صالحی فرماندار شهرستان خاش در این جلسه عنوان کرد: سیزده آبان هر سال یادآور رشادت‌ها و شهادت‌های عزیزانی است که طول دوران انقلاب و نیز پیروزی انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

صالحی افزود: لازم است همه اقشار مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان در راهپیمائی روز ۱۳ آبان که روز استکبارستیزی است حضوری پررنگ تری داشته باشند.

وی اذعان کرد: حضور آگاهانه مردم در این روز به استکبار جهانی نشان می دهد که آنها توان مقابله با اقتدار نظام اسلامی ایران را ندارند.

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان مقرر شد راس ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۱۳ آبان ۱۴۰۲ از مقابل مسجد جامع شروع و تا ورزشگاه شهید امام بخش ریگی صورت گیرد.
سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 453415
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *