۰
در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه خاش مطرح شد؛

درایت و علم مقام معظم رهبری اسلام و انقلاب را به عزت و پیشرفت رسانید

امام جمعه خاش گفت: رهبر معظم انقلاب گنجینه ایی گران بهایی هست که با پیمودن همان مسیر امام خمینی (ره) در حال پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب هستند.
درایت و علم مقام معظم رهبری اسلام و انقلاب را به عزت و پیشرفت رسانید
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، نماز جمعه امروز ۱۲ خردادماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه و با مردم مؤمن ودیندار در محل مسجد جامع شهرستان خاش برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان  به قرار گرفتن در آستانه ی رحلت معمارکبیر  انقلاب اشاره کرد وگفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری اینگونه می فرمایند آن انسان معنوی، عارف و وارسته از پیرایه های مادی در راس کشوری قرار گرفت که مایه های ایمان مردمش بسی عمیق و ریشه دار بود و مدیریت های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می توانیم که امام بزرگوار به ما آموخت ایران اسلامی را به عزت و پیشرفت در همه ی عرصه ها رسانید.

وی افزود: دشمنان با خبر رحلت امام (ره) بسی شادمان و خوشحال شدند چرا که خیال می کردند انقلاب اسلامی ساقط و روبه پایان است در همین حال با برگزاری مجلس شورای خبرگان و برسی فرد اصلح وبرتر را بعنوان رهبرانقلاب انتخاب کردند.


دهقان با بیان اینکه در همان روز چهاردهم خرداد رهبر انقلاب انتخاب شد گفت: دشمنان فکر هم نمیکردند که چنان رهبری مقتدر و پرصلابت برای انقلاب انتخاب شده که این انقلاب را به مانند حضرت امام(ره) پیش برد.


امام جمعه خاش تصریح کرد: حضرت آقا در هر عرصه ای بعنوان کارشناس اظهار نظر کرده و آگاهی دارد و این نشان از علم بالا و درایت عالمانه رهبر معظم انقلاب است که توانسته کشتی این انقلاب را از تلاطم های زیادی نجات داده و همچنان مقتدرانه به سوی پیشرفت های بیشتر گام بردارد.

وی به قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و افزود: حضرت امام (ره) با روشنگری های خود از خیانت هایی که نسبت به اسلام و ملت توسط رژیم صورت می گرفت و مردم با حمایت از امام(ره) با استمرار حمایت ها و قیام های خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

امام جمعه خاش با بیان اینکه ۱۵ خرداد روز جهانی محیط زیست نیز نامگذاری شده گفت: باید دست اندرکاران محیط زیست بیشتر در بحث مقوله محیط زیست فعالیت داشته و مردم و شهروندان نیز در این بحث همکاری داشته باشند.

دهقان ادامه داد: استان ما از مقوله بین المللی و منطقه ای در بحث محیط زیست رنج می برد قطع حقابه که کشور همسایه داشته است زندگی را برای مردم با وجود ریزگردها دشوار کرده است و کشور ترکیه نیز با ایجاد سد مسیر آب را عوض کرده و کشور از آن سو نیز دچار مشکل شده است.

امام جمعه خاش از دولتمردان خواست موضوع حقابه استان را به طور جد پیگیری کرده تا مشکل آب حل شود و برادران افاغنه نیز که سالها ما میزبانان خوبی برای آنها بوده ایم این موضوع را به گوش مردم و مسؤلین خود برسانند و رعایت حسن همجواری را داشته باشیم.

وی در پایان گفت: در شهرستان خاش در سال گذشته بیش از ۹۰۰ تن محصولات کشاورزی صادر شد که باعث ارز آوری نیز بوده لذا تعاملات بین المللی درست مورد استقبال مردم است چرا که باعث صادرات و شکوفایی کشور خواهند شد.


انتهای خبر/
جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 453026
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *