۰
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف مواد افیونی و هلاکت سوداگر مرگ در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از موفقیت مرزبانان و کشف ۵۴۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چند رشته عملیات در نوار مرزی این استان خبر داد.
کشف مواد افیونی و هلاکت سوداگر مرگ در مرزهای سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان مابه نقل از تسنیم؛ رضا شجاعی بیان کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران غیور استان در هنگ‌های مرزی یگا‌ های تابعه، توانستند با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور دست یابند که  با برنامه ‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باندهای قاچاق مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

شجاعی افزود: مرزداران در چند رشته عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، یک دستگاه موتور سیکلت، یک فروند شناور، سه راس الاغ حامل مواد مخدر و کشف دو دستگاه بی‌سیم دستی و مقدار ۵۴۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، کراک و شیشه را کشف کنند.

وی با اشاره به دستگیری ۵ نفر سوداگر مرگ و هلاکت یک قاچاقچی، گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که امروز مرزداران غیور بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند.
انتهای خبر/
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 452959
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *