۵
در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه خاش مطرح شد؛ مسؤلین صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنند

مسؤلین صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنند

حجت الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه خاش گفت: مسؤلین باید صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنند.
مسؤلین صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،  حجت الاسلام والمسلمین دهقان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: همه کارمندان وکارکنان دولت باید بتوانند در راه ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری و حل مشکلات مردم در راستای رضایت خداوند متعال گام بردارند.


وی افزود: مسؤلین باید صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنند دولتمردان در قبال ملت وظایفی دارند، یکی از مهترین شاخصه های سنجش عملکرد دولت مردان در نظام جمهوری اسلامی مطالباتی است که مقام عظمای ولایت از دولتمردان دارد.

امام جمعه خاش عنوان کرد: یکسال از روی کار آمدن دولت سیزدهم می گذرد و همواره مقام معظم رهبری به دولت های مختلف توصیه و سفارشاتی داشته اند، مطالباتی از جمله ضرورت تکیه بر ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی،تلاش برای تحقق دولت مردمی،خلوص نیت وتلاش مجاهدانه هر اقدام دولت باید با برنامه ریزی باشد.

وی ضمن تاکید بر هوشیاری و شناخت مردم با جنگ روانی دشمن تاکید کرد: مقابله با جنگ روانی دشمن وکار تبلیغاتی و رسانه ای باید درست صورت پذیرد از جمله مطالبات و انتظارت دیگر حضرت آقا بازسازی انقلاب اسلامی، عدالت ورزی ونترسی، فساد ستیزی، احیای اعتماد و امید مردمی، انسجام اقتدار واشراف دولت و ایجاد تحقق در قوه ی مجریه در راستای فرهنگ و رسانه سیاست خارجی است.

حجت الاسلام دهقان گفت: دولت رئیسی تمامی تلاش خود را در راستای حل مشکلات مردم به کار بسته است و توانسته در این مدت کوتاه  به تمامی استانهای کشور سفر داشته و مصوبات متعددی داشته که امید است بتواند با روابط با کشورهای همسایه نیز بتوانند گشایشی در مباحث اقتصادی کشور شود.

دهقان ضمن تاکید بر  شجاعت و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم ها اظهار کرد: مردم شریف ایران اسلامی در زمره متدین ترین ملتهای کشورهای جهان هستند بنابراین با انواع تحریم ها و حجمه ها ی دشمنان مواجه  و ایستادگی و همپا بودن با نظام را  در راستای عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی همیشه دارند و رفع مشکلات آنها باید در الویت باشد.

دهقان در پایان مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار در همه جای جهان ستودنی وباعث افتخار و الگوی همه ی مسلمانان هست.
جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 452092
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *