۸
یادداشت؛

سربازان گمنام؛ سد مستحکم مقابله با تهدیدات دشمنان هستند

سربازان گمنام؛ به‌عنوان مجاهدان خاموش، عامل مهم خنثی‌سازی تهاجمات و پیش‌گامان عرصه حفظ و تأمین امنیت هستند و سدی مستحکم در مقابل تهدیدات دشمنان محسوب می‌شوند.
سربازان گمنام؛ سد مستحکم مقابله با تهدیدات دشمنان هستند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مأموران سخت‌کوش در وزارت اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی و نظامی و انتظامی و قضایی جان‌برکف در صحنه‌های مختلف حضوری مقتدرانه و فعال داشته و همواره حافظ جان و مال مردم و تأمین‌کننده امنیت در جامعه و مرزهای میهن اسلامی بوده و هستند.
 
سربازان گمنام از سال‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی موفق ظاهر شده و هم اینک نیز در امر شناسایی و خنثی‌سازی تهدیدات و هجمه‌های دشمنان شجاعانه و تأثیرگذار نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
مجاهدان خاموش عرصه امنیت در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی به اقتدار و عزت اسلام و میهن اسلامی و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهیدان و ملت مؤمن و انقلابی می‌اندیشند و مسیری را طی می‌کنند که در آن دشواری و برداشت مشقت بوده و در حقیقت عامل نجات کشور و ملت از تهاجمات دشمنان و تأمین آرامش برای مردم جامعه است.
 
سربازان گمنام در عرصه مقابله با اشرار و گروهک‌های خرابکار و مخلان نظم و امنیت و اتخاذ تدابیر هوشمندانه برای مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمنان داخلی و خارجی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده‌اند که اثرات آن را در موضوعات توسعه‌ای و پیشرفت و سازندگی میهن می‌بینیم.
 
ایران اسلامی در عرصه‌های مهم دفاعی و صنعتی و علمی و فناوری و غیره به دستاوردهای عظیم و گسترده‌ای دست‌یافته که نمی‌توان نقش سربازان گمنام را در این عرصه‌ها فراموش کرد.
 
فرارسیدن نیمه شعبان را به تمام تلاش‌گران عرصه امنیت و مجاهدان خاموش این عرصه تبریک گفته و از بارگاه خدای متعال برای تمام خدمتگزاران صادق و راستین انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

به قلم محمدامین میربلوچزهی


انتهای خبر/
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 452743
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *