۰
فرماندار تفتان:

بررسی و رسیدگی به مشکلات مردمی اصلی‌ترین محور دیدارهای مردمی است

فرماندار تفتان گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم اصلی‌ترین محور برگزاری ملاقات مردمی است.
بررسی و رسیدگی به مشکلات مردمی اصلی‌ترین محور دیدارهای مردمی است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، ملاقات مردمی علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان با شهروندان به‌صورت چهره‌به‌چهره برگزار شد و در این ملاقات عمومی ضمن بررسی مشکلات شهروندان، دستورات لازم برای پیگیری و حل مشکلات به دستگاه‌های اجرایی صادر شد.

در این ملاقات بررسی مشکلات برق، آب در بحث ساخت‌وساز، پیگیری مشکلات صدور پروانه ساختمانی برای زمین‌های واقع در خارج از محدوده خدماتی شهر، پیگیری رفع مشکلات ملکی شهروندان با شهرداری تفتان (نوک‌آباد) از جمله بررسی مشکلات و ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری به متقاضیان، بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های که بومیان محلی و سرمایه‌گذار محلی مجتمع رفاهی، خدماتی شهرستان و مکاتبه به دستور رفع موانع و مشکلات آن و پیگیری مشکلات این طرح، بررسی این منطقه، پیگیری تسریع در راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودرو، ارائه تسهیلات بانکی، عوارض پروانه ساختمان، از مهم‌ترین مواردی بود که در این دیدارهای مردمی مطرح و موردبحث و بررسی قرار گرفت.
 
 فرماندار تفتان با بیان این که ملاقات‌های مردمی فرصتی برای تزریق امید و انگیزه در جامعه و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: «در ملاقات‌های مردمی پروسهٔ حل مشکلات سرعت گرفته است و تلاش می‌شود عملکرد دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی قرار گیرد.» شهنوازان با اشاره به این که بوروکراسی اداری و محدودیت‌های قانونی نباید مانع خدمت به مردم شود، تصریح کرد: «شنیدن مشکلات و درد دل‌های مردم از طریق ملاقات عمومی سبب ایجاد روحیه امید و سرزندگی در جامعه می‌شود و روند خدمتگزاری مسئولان را نیز تسهیل می‌کند.»
 
 وی با تأکید بر این که بخش عمده‌ای از مشکلات مردم در دستگاه‌های اجرایی حل می‌شود و پاسخ سؤالات خود را دریافت می‌کنند، گفت: «برخی موارد به دلیل وجود قوانین و مقرراتی که با یکدیگر هم‌پوشانی و یا مغایرت دارند، امکان رفع مشکلات در دستگاه‌های اجرایی نیست و نیاز به ارجاع به مقامات بالاتر دارد که آن هم با هماهنگی با مقامات استانی موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد.»
 
 فرماندار تفتان با بیان این که فلسفه دیدارهای مردمی مسئولان، آگاهی از مشکلات مردم است، اضافه کرد: «سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.»
 
 شهنوازان گفت: «حل مشکلات مردم و تسریع در روند امور اداری، مهم‌ترین معیار برای سنجش عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی است.»
 
 دیدارهای چهره‌به‌چهره فرماندار با مردم همه‌روزه به‌خصوص در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۸ الی ۱۳ در دفتر فرمانداری برگزار می‌شود.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 453926
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *