۰
فرماندار تفتان:

خدمت خالصانه به مردم از توصیه‌های مهم دین اسلام

فرماندار تفتان گفت: خدمت به محرومان و نیازمندان یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام بوده که توفیقی از جانب خداوند متعال نصیب بندگان مؤمن و برگزیده او می‌کند.
خدمت خالصانه به مردم از توصیه‌های مهم دین اسلام
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما؛ هم‌زمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکار فرماندار تفتان همراه شورای اداری شهرستان با رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) تفتان در محل کمیته امداد این شهرستان دیدار کرد.
 
 فرماندار تفتان در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: تأسیس این ارگان انقلابی در سال‌های نخست انقلاب نشان از دید وسیع امام راحل (ره) و توجه ویژه ایشان به قشر کمتر برخوردار جامعه بوده است.
 
 شهنوازان خدمت خالصانه به مردم را از توصیه‌های مهم دین خواند و بیان کرد: خدمت به محرومان و نیازمندان یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام بوده که توفیقی از جانب خداوند متعال نصیب بندگان مؤمن و برگزیده او می‌کند.
 
 وی افزود: سیاست کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف بوده که ان‌شاءالله با تلاش‌های بی‌وقفه و حمایت‌های هدفمند شما عزیزان ما شاهد شکوفایی و خودکفایی بهتر این عزیزان در عرصه اقتصاد و اشتغال باشیم.
 
 شهنوازان توجه به رفع مشکلات مردم را اهم وظیفه مسئولان در رده‌های مختلف برشمرد و ادامه داد: امید است با تعهد انقلابی، دینی و با نیت الهی در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و خود را رعیت مردم بدانیم.
 
 همچنین رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفتان ضمن تبریک این روز و هفته احسان و نیکوکاری در ادامه گفت: بی‌شک هیچ موفقیتی در هیچ زمینه‌ای حاصل نمی‌شود مگر با همکاری و تعامل بین‌بخشی و هم‌افزایی موجود در سازمان که الحمدلله در ارگان کمیته امداد این مهم میسر شده است.
 
 ایرندگانی عنوان کرد: تأسیس این نهاد گامی ارزنده در جهت کمک به مستمندان و توسعه عدالت در جامعه است.
 
 وی ضمن ارائه گزارشی از مجموعه خدمات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف توسط این نهاد طی سال جاری در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش و نیازمندان شهرستان خواهان تلاش همگانی متولیان امر شد.
 
 در پایان فرماندار شهرستان تفتان و شورای اداری با سرکشی از واحدهای مختلف این اداره ضمن تبریک این هفته با روند خدمات‌دهی با مددجویان آشنا شدند.

انتهای خبر/
 
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 453865
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *