۰
به مناسبت میلاد امام حسین (ع)برگزار شد؛

جشن ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در خاش

جشن ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار امروز سه‌شنبه با حضور امام‌جمعه، شماری از مسئولان و اقشار مختلف مردم و عاشقان ولایت و امامت در مسجد جامع خاش برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان در این مراسم بیان کرد: در سرزمین سیستان و بلوچستان تمام مردم شیعه و سنی به مقدسات خود احترام می‌گذارند، جامعه اهل‌سنت به اهل‌بیت حرمت گذاشته و جامعه تشیع نیز به مقدسات اهل‌سنت بی‌حرمتی نمی‌کنند.
امام‌جمعه خاش افزود: در برپایی آیین‌های ملی و مذهبی شیعه و سنی با هم همدل بوده و ویژه‌برنامه‌های خاص این ایام در ۴۵ سال از عمر نظام جمهوری اسلامی پرشورتر از همیشه برگزار شده است.
 وی ادامه داد: پاسداران گرامی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون همراه ملت بزرگ ایران و امامین انقلاب به عزت و عظمت کشورمان کمک کرده و دستاوردهای عظیمی به‌دست‌آمده که قابل‌تقدیر است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه اجرای عدالت، مهرورزی، خدمت‌رسانی شایسته و احترام به حقوق انسان‌ها شکل‌گرفته و شاهد اقتدار، عظمت، شکوه و پایداری آن در دنیا بوده و در ابعاد مختلف و در معادلات جهانی و بین‌المللی حرف برای گفتن دارد.
 در این مراسم مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به مداحی و مولودی‌خوانی پرداختند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 453781
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *