۰
باهدف بهره‌گرفتن از فیوضات و برکات آیات کلام الهی؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در خاش افتتاح شد

در گرامیداشت اعیاد شعبانیه و باهدف بهره‌گرفتن از فیوضات و برکات آیات کلام الهی جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در خاش افتتاح شد.
جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در خاش افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، در گرامیداشت اعیاد شعبانیه و باهدف بهره‌گرفتن از فیوضات و برکات آیات کلام الهی جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، مسئولان و علاقه‌مندان به کلام‌الله مجید در سرسرای تبلیغات اسلامی خاش کلید خورد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان در این مراسم بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره آشناسازی کودکان با مبانی قرآنی و پیاده‌کردن آن در زندگی و اجرای دستورات خداوند متعال و رسیدن به کامیابی در دنیا و آخرت است.
 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاش افزود: در این جشنواره که مدارس شهرستان مشارکت دارند، دانش‌آموزان پس از رقابت به مرحله شهرستانی راه‌یافته و از نفرات برتر تجلیل می‌شود.
 وی اظهار کرد: اجرای باشکوه برنامه‌های قرآنی و به‌ویژه انس‌گرفتن با آن در ماه‌های شعبان و رمضان مورد تأکید است.
 مولوی عبدالستار حسین زهی امام‌جمعه مسجد جامع حنفا اهل‌سنت خاش هم گفت: قرآن کریم، کتاب هدایت، رشد و معنویت بوده و برگزاری این گونه آیین‌ها به تربیت درست و اصولی فرزندان و ترویج مبانی قرآنی در جامعه کمک می‌کند.
 در این جشنواره افزون بر ۲۳۰ دانش‌آموز رقابت‌های قرآنی خود را آغاز کردند.
 این جشنواره به مدت یک هفته با شرکت دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی در موضوعات قرائت، ترتیل و حفظ، داستان‌های قرآنی، نقاشی، شعرخوانی و غیره برگزار و از دانش‌آموزان برتر تقدیر خواهد شد.


انتهای خبر/

 
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 453774
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *