۰
دعوت علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از مردم؛

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ملی است

علمای شیعه و سنی و سران طوایف سیستان و بلوچستان از مردم خواستند تا با حضور وحدت‌آفرین خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا بزنند.
حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ملی است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «تفتان ما»، علمای شیعه و سنی و بزرگان طوایف اهل‌سنت سراسر سیستان و بلوچستان ضمن دعوت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این راهپیمایی را نمایانگر عظمت جمهوری اسلامی و الگویی برای تمام جهانیان دانسته و گفتند: مردم بار دیگر جهت حمایت از این انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) در روز ۲۲ بهمن به خیابان‌ها خواهند آمد و با شعارهای کوبنده خود حمایتشان را از جمهوری اسلامی و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

در حقیقت راهپیمایی ۲۲ بهمن باید باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود که دشمنان ایران اسلامی حیرت‌زده و انگشت‌به‌دهان بمانند که عظمت کشور ما همچنان پابرجاست و بدانند که ملت بصیر ما گول دسیسه‌های پوچ و واهی آنان را همچون همیشه نخواهند خورد و خواب شکست کشور ما را به گور خواهند برد، پس با این اوصاف امسال بسیار ضروری است که همگان در راهپیمایی شرکت کنند.

علما و بزرگان طوایف اهل‌سنت سیستان و بلوچستان اعمم از شیعه و سنی ضمن بیان شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، همه هم‌وطنان گرامی به‌خصوص مردم ولایت‌مدار استان را به شرکت در این راهپیمایی دشمن‌شکن دعوت کردند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه خواهد بود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی، امام‌جمعه زابل در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: همه می‌دانیم که مردم همواره سکان‌دار و همراه انقلاب بوده و هستند چرا که انقلاب برای مردم و دنیا منتظر است تا یکبار دیگر با حضور میلیونی مردم عزیز ما در بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد شکوه عظمت و اراده حضور مردم باشند

 وی افزود: ما از همه مردم و مخصوصاً ولایت‌مدار سیستان که در همه صحنه‌ها در راهپیمایی‌هایی که شاخص رفراندوم گونه و سرنوشت‌ساز برای نظام اسلامی است حضور همیشگی دارند.

امام جمعه زابل گفت: مردم با حضور قاطع، شاداب در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه برگ زرین دیگری در کتاب زرین آفرین انقلاب اسلامی ایران خواهند افزود و ۲۲ بهمن‌ماه وعده دیدار ما و شما مردم عزیز در این راهپیمایی خواهد بود.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قوی به استکبار جهانی
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدرعلی راشکی، امام‌جمعه شهر بنجار در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: یکبار دیگر به ۴۵ سالگی انقلاب و ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم روزی که همه دشمنان دست‌به‌دست هم دادند تا این انقلاب به پیروزی نرسد؛ اما با حمایت‌های مردم ثمره این پیروزی امروز به ۴۵ سالگی می‌رسد.

وی افزود: مردم انقلابی ایران اسلامی همیشه در ۲۲ بهمن‌ماه باهدف حمایت از نظام و رهبری در راهپیمایی این روز شرکت می‌کنند و قطعاً امسال هم حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب می‌شود تا مردم بابصیرت حمایت خودشان را از رهبری و نظام به گوش جهانیان برسانند تا به کوری چشم دشمنان و یاوه‌گویی و عصبانیت استکبار جهانی را به دنبال داشته باشد.

حضور مردم خاری در چشم دشمن است
مولوی یوسف گرگیج، امام‌جماعت مسجد محمد رسول‌الله شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد: ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را خدمت همه مردم ولایی و انقلابی سیستان و بلوچستان عرض می‌کنم از مردمان انقلابی زاهدان اعمم از شیعه و سنی دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با خانواده شرکت کنند.

وی ادامه داد: حضور تک‌تک ایرانیان این شرکت با حضور همه شما خاری است در چشم دشمنان و یاوه‌گویان به‌خصوص امریکا و انگلیس انقلاب اسلامی و هر کدام از ما در روز ۲۲ بهمن‌ماه به نیابت یک شهید شرکت کنیم.

دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحشت دارند
مولوی عبدالواحد بامری، امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد قبا شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: بنده به نوبه خودم همه آحاد مردم را دعوت به حضور حداکثری در راهپیمایی روز یکشنبه مصادف با بیست و دوم بهمن‌ماه می‌کنم.

وی افزود: ان‌شاءالله همه مردمان کشور علی‌الخصوص مردم استان سیستان و بلوچستان و به‌ویژه مردم ولایت‌مدار شهرستان ایرانشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور حداکثری خواهند داشت.

مولوی بامری تصریح کرد: در واقع حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی و شیطان بزرگ و رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و تمام دشمنان کوردل را به وحشت می‌اندازد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی از حضور مردم در میدان وحشت دارند پس بنابراین حضور ما مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان چون آمریکا و سردمدارانش است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز محکوم‌کردن دشمنی آمریکا است
سردار حاج شه بیک خان نارویی، رئیس ایل بزرگ نارویی در شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: دهه فجر این ایام تاریخی را به ملت عزیز ایران بالاخص سیستان و بلوچ ستانی‌های انقلابی تبریک عرض می‌کنم، چرا که چهل و پنجمین سال است که این روزها روزهای خون بر شمشیر بودند.

وی افزود: در ایام‌الله دهه فجر یکایک مردم ایران به‌خاطر این پیروزی انقلاب خون دادند و از خاکشان دفاع کردند.

رئیس ایل بزرگ نارویی تصریح کرد: دسیسه‌های دشمنانه یاوه‌گویان شرقی و غربی به‌ویژه انگلیس و آمریکا ملحد را محکوم می‌کنم و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در واقع مشتی محکم بر دهان این خبیثان است.

وی اضافه کرد: در حقیقت ۲۲ بهمن‌ماه روز یاد شهدا است و حتماً در این روز همگان به‌ویژه مردم غیور سیستان و بلوچستان در راهپیمایی شرکت کنند و حق خودشان را از دشمنان ایران بگیرند و تک‌تک افراد مشتی محکم بر دهان آنان بکوبند و این دشمنان اسلام را محکوم کنند.

قوم بلوچ نسبت به ۲۲ بهمن استوار و جان‌برکف هستند
محمد انور کرمزیی، یکی از سران طوایف در شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت ۲۲ بهمن یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یک‌پارچه و بی‌واهمه فریاد زدند.

وی افزود: از شما مردم غیرتمند با وفای شهرستان ایرانشهر دعوت می‌کنم تا با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به ندای ولی‌امر مسلمین جهان، لبیک بگویند.

کرمزیی عنوان کرد: در واقع در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های امان عظیم ایشان و شهدای گلگون‌کفن بار دیگر تجدید پیمان می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با این حضور حداکثری می‌توان نشان دهیم که قوم بلوچ نسبت به ۲۲ بهمن استوار و جان‌برکف هستند.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه شرعی همه اقشار است
مولوی اقبال رسولی از علمای شاخص شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران گفت: همان‌طور که می‌دانیم زمانی که ظلم و استبداد نظام منحوس پهلوی به اوج خود رسیده بود حضرت امام خمینی (رو) به‌خاطر احقاق حق مردم بی‌دفاع و مظلوم ملت ایران قیام کردند انقلابی که امام طراحی کردند انقلاب اسلامی است که انشا الله تا زمان ظهور مهدی موعود (ع) دوام خواهد داشت.

وی اظهار کرد: ما نیز به‌عنوان یک مسلمان در برابر این نظامی که حضرت امام طراحی کردند و بهترین جوانان و نخبگان و علمای ما و سیاستمداران ما جان خود را برای این انقلاب دادند وظایفی داریم که باید به آنها عمل کنیم.

از علمای شاخص شهرستان چابهار تصریح کرد: من به‌عنوان یک روحانی و همه مردم ایران برای حراست از این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم تا به جهانیان بفهمانیم که ما حامی نظام و انقلاب خود و رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای تا قیام مهدی موعود هستیم و ایستاده‌ایم.

مولوی اقبال رسولی اذعان کرد: وظیفه شرعی ما است که از آرمان‌های روح‌الله که روح را در ملت ایران دمید حراست و پاسبانی کنیم و همه اقشار جامعه از جمله نخبگان، علما و کسبه بازار وظیفه دارند برای دفاع از نظام خود در این راهپیمایی شرکت کنند.

ظلم حکومت پهلوی موجب انقلاب مردم شد
مولوی داوود احمدی، مدرس حوزه علمیه اهل سنت شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران تصریح کرد: علت وقوع انقلاب ظلم و ستمی است که دولت ستم‌شاهی به مردم ایران کرده بود؛ دولت پهلوی حق مردم ایران را پایمال می‌کرد و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هر کاری که می‌خواستند در ایران انجام می‌دادند و کسی کاری با آنها نداشت.

وی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف شرعی است امروز باید ملت قهرمان ایران به این انقلاب احترام بگذارند؛ همه مردم ایران باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند و شرکت گسترده و پرشور داشته باشند تا مشت محکمی به دهان امریکا و انگلیس زده شود.

ایام پیروزی انقلاب اسلامی باید گرامی داشته شود
مولوی عبدالرحمن ترنج زر، امام‌جمعه بخش پیرسهراب در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران گفت: در ایام مبارک دهه فجر قرار گرفته‌ایم و ۲۲ بهمن نزدیک است، گرامی می‌داریم این ایام مبارک را که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی قشر محروم روستایی‌ها از ظلم ظالمان نجات حاصل کردند و مناطق محروم ما از نعمت برق جاده و بهداشت سوادآموزی آب‌رسانی و مدارس و تلفن سدسازی و کشاورزی و غیره برخوردار شدند.

وی ادامه داد: اگر چه وظیفه حکومت است؛ ولی در حکومت پهلوی نداشتیم ولی در زمان حال خیلی خدمات‌رسانی شده و می‌شود قدر آن را بدانیم و شکرگزاری کنیم، مشکلات هم است؛ ولی کم‌کم برطرف می‌شوند باید خدمات‌رسانی هم برای نسل جوانان بیان کنیم تا که بدانند قبل از انقلاب اسلامی چه مشکلات داشتیم و بعد از انقلاب چه آسایش‌ها داریم.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده هویت ما است
مولوی سید محمد درتکیده از فعالان فرهنگی جنوب استان نیز در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران گفت: اگر نگاهی به تاریخ پهلوی بیندازیم می‌بینیم که پدر و پسر متأسفانه به‌خاطر اطاعت از استکبار به‌خصوص آمریکا هویت دینی را از مردم ایران طلب می‌کردند و می‌خواستند مردم ایران دین‌گریز شوند و چیزی به نام دین در ایران مطرح نباشد.

مولوی درتکیده بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی و بر پایه اسلام است و اگر امروز ما به‌عنوان یک مسلمان برای هویت اسلام قیام کردیم و شهدای بسیاری دادیم؛ لذا برای پاسداری از خون همین شهدا که این انقلاب را شکل دادند و به ما سپردند باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و همیشه در صحنه باشیم.

وی افزود: اعلام‌حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام خواهد بود، وظیفه سیاسی و دینی و عرفی و ملی ما است که برای حفظ انقلاب و عزت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

یوم‌الله ۲۲ بهمن یک نصرت الهی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صالحی‌والا، امام‌جمعه شهرستان هیرمند در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه یوم‌الله ۲۲ بهمن یک نصرت الهی است، بیان کرد: از مردم ولایت‌مدار، شریف و همیشه در صحنه ایران عزیز به‌ویژه شهرستان هیرمند دعوت می‌کنم، تا بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان نشان دهند که پیوندشان با نظام عمیق و ناگسستنی است.

ملت ایران با حضور پرشور در یوم‌الله ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق می‌کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر شکری، امام‌جماعت مسجد امام حسین (ع) شهرستان قصرقند با تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب تاریخی و شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: ملت ما در روز یکشنبه با حضور باشکوه خود در راهپیمایی، پاسخ محکم و کوبنده‌ای به دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران می‌دهند.

وی افزود: مردم قطعاً مانند سال‌های گذشته حضور گسترده و پر شوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر نقاط کشور خواهند داشت و با این حضور در راهپیمایی به جهانیان نشان می‌دهند که پای انقلاب و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران مانده‌اند و فریب دشمنان جمهوری اسلامی را نمی‌خورند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن تیری بر چشم دشمنان است
حجت‌الاسلام محمد عباسی، امام‌جمعه شهرستان راسک ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: حضور در راهپیمایی و انتخابات پیشرو همانند دو تیر است که بر چشم کوردلان و دشمنان داخلی و خارجی وارد می‌شود.

وی ادامه داد: مردم با حضور در این برنامه‌های مهم باید بدانند که در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی می‌کنند و تبلیغات ضدانقلابی آن‌ها را به ناکامی می‌رسانند.

امام‌جمعه شهرستان راسک گفت: شهدا برای این انقلاب خون دادند و ما باید با حضور در مراسمات ملی و مذهبی نشان دهیم که پای آرمان‌های امام و شهدا می‌مانیم.

حضور پرشور در ۲۲ بهمن باعث ناامیدی دشمنان می‌شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری، امام‌جمعه سراوان در گفتگو با شستون ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از تمامی آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و بیان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی در ۲۲ بهمن ۵۷ رخ داد روزی که زیباترین جلوه از زیبایی‌های خداوند متعال در عالم نمایان شد و آن‌هم طلوع نور پیروزی، عزت و مقاومت بود.

وی افزود: مردم یکی از عناصر تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شوند و به همین جهت حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضروری است، اگر دشمن فکر کند یک عنصر بسیار تأثیرگذار در به‌وجودآمدن انقلاب امروز ضعیف شده است امیدوار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: ما باید در صحنه حضور داشته باشیم چرا که ما امت ممتاز هستیم در ۲۲ بهمن این را نشان خواهیم داد و به دیگران توصیه کنیم در ۲۲ بهمن با حضور پرشور خود تجلی دهند و قدرت و علاقه‌مندی به انقلاب را به نمایش بگذارند.

شرکت مردم در راهپیمایی سرنوشت‌ساز است
مولوی عبدالستار قاضی‌زاده، امام‌جمعه دهستان مسکوتان ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات پیشروی یک واجب شرعی است که سرنوشت مردم را رقم می‌زند.

وی افزود: تمام کسانی که در این کشور زیر سایه این نظام در رفاه و آسایش زندگی می‌کنند وظیفه دارند در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و پشت سر نظام مردمی خود باشند و از رهنمودهای امام خامنه‌ای بهره‌مند شوند.

امام‌جمعه دهستان مسکوتان گفت: شرکت مردم در انتخابات باعث سردرگمی و ناامیدی کشورهای اروپایی و آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌شود، کشورهایی که از آغازین روزهای انقلاب اسلامی دنبال ضربه‌زدن به ایران اسلامی بودند، نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند.

به‌پاس دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ماست که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت: در آستانه ۴۵ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و امسال قدری از سال‌های گذشته متفاوت است؛ زیرا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را هم پیشرو داریم و این انتخابات سرنوشت ملت است.

وی افزود: دشمنان این نظام، مردم و رهبری درصدد هستند به این انقلاب ضربه بزنند و این را می‌طلبد که ملت ایران حضور پرشور و پررنگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

امام‌جمعه اهل‌سنت میرجاوه گفت: در عمر انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی داشته‌ایم و جمهوری اسلامی ویژگی‌های خوبی داشته است و در عمر این انقلاب ترقی و پیشرفت زیادی را شاهد بوده‌ایم و شرایط کنونی را با گذشته قبل انقلاب مقایسه کنیم رشد، ترقی و آبادانی زیادی را به دست آورده‌ایم.

حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان اقتدار است
مولوی طلحه ریگی، امام‌جمعه بخش مرکزی شهرستان میرجاوه عموم مردم را دعوت به حضور در راهپیمایی کرد و افزود: ۲۲ بهمن روز تاریخی و یکی از روزهایی خیلی مهم برای ما مردم ایران‌زمین است و مردم غیور ایران باید قدر چنین روزی را بدانند.

وی گفت: ملت ایران باید با شوق در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و به دشمنان نشان دهند ما مردم استان سیستان و بلوچستان خصوصاً مردم با وفای این کشور آگاه هستیم و در کنار انقلاب اسلامی بودیم و خواهیم بود و شرکت در راهپیمایی خاری چشم دشمنان است.

امنیت و اقتدار امروز نتیجه رشادت بزرگ‌مردانی است که به ندای امام لبیک گفتند
حافظ عبدالماجد عارفی ریگی، فرزند شهید وحدت مولوی شهید عبدالواحد ریگی با دعوت مردم به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: از مردم غیور و همیشه در صحنهٔ استان، به‌خصوص مردم شریف، انقلابی و شهیدپرور شهرستان خاش دعوت می‌کنم با حضوری دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن یادآور حماسه‌سازی‌ها و رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که اینک پس از گذشت چهل و پنج سال در سایهٔ رشادت‌ها و ایثار آنان مقتدرانه در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم مردم ایران عزیز، در چنین روزی به ندای امام راحل (رحمت‌الله علیه) لبیک گفتند و انقلاب اسلامی ثمرهٔ آن شد.

حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بردهان استکبار و استبداد است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عظیم بامری، امام‌جمعه شهرستان دلگان بیان کرد: دشمن با جنگ ترکیبی خود حساسیت‌هایی را در راستای ایجاد یاس و ناامیدی بین ملت و نظام اسلامی شکل داده است و می‌طلبد ملت شریف ایران مثل سابق با حضور پرشور خود مشت محکمی بردهان قدرت‌های استکباری و استبدادی بزنند.

وی گفت: در رویداد یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهالی محترم شهرستان دلگان اعم از خواهران و برادران، دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب، روحانیون، کسبه و کشاورزان عزیز و همه اقشار خواستاریم با حضور پرشور خود یکبار دیگر باعث ناامیدی دشمنان و امیدواری دوستان انقلاب شوند.

۲۲ بهمن سرمشق ملت ایران است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد لطفیان سرگزی، امام‌جمعه شهر علی‌اکبر بیان کرد: ۲۲ بهمن باید سرمشق باشد و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث سقوط نظام ستم‌شاهی و برپایی نظام جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: از مردم ولایت‌مدار سیستان دعوت می‌کنم تا در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

می‌آییم تا انقلاب پابرجا بماند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم گزمه، امام‌جمعه شهرستان هامون بیان کرد: امسال چهل و پنجمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی است باتوجه‌به حساسیت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای حضور اقشار مردم جزو ضروریات این حادثه بزرگ است.

وی ادامه داد: تابه امروز مردم از انقلاب حفاظت و حراست کردند و قطعاً برای ادامه راه و قدرت نیاز به حضور مردم نیاز است تا گره‌ها را باز کنند.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری‌ ما به‌نظام جمهوری اسلامی است
مولوی عبدالله حسن‌زهی، امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان هامون، عموم مردم را جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: باتوجه‌به حساسیت دورانی که ما در آن هستیم و خطراتی که علیه نظام است از مردم تقاضا داریم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد کشور و نظام جمهوری اسلامی را نابود کند و ما باید با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری‌مان را به‌نظام جمهوری اسلامی نشان دهیم.

رمز پیروزی ما همواره وحدت بوده است
مولوی عبدالواحد یادگاری، امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: مردم همیشه در صحنه حضور داشته و دارند و این خواب را از چشم دشمن گرفته است.

وی یادآور شد: وحدت مردم خصوصاً در استان ما که خود مهد وحدت و همدلی است زبان زد بوده و به کوری چشم دشمنان انقلاب مردم همیشه در صحنه حضور پر رنگ دارند.

امام‌جمعه اهل‌سنت خاش تصریح کرد: ۲۲ بهمن یادآور حماسه‌سازی‌ها و رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که اینک پس از گذشت چهل و پنج سال در سایهٔ رشادت‌ها و ایثار آنان مقتدرانه در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.

وی گفت: مردم ما در چنین روزی به ندای امام راحل لبیک گفتند و انقلاب اسلامی ثمرهٔ آن شد اینک پس از گذشت چهار دهه از مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان خاش دعوت می‌کنم بار دیگر به ندای ولی المسلمین و تجدید بیعتی دوباره با انقلاب و آرمان‌های والای شهدا لبیک گفته و حضوری دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن از خود نشان دهند.

انتهای خبر/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۵
کد مطلب: 453766
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *