۰
امام‌جمعه خاش:

مردم باید به دنبال شخصی با ولایت‌پذیری بالا باشند

امام‌جمعه خاش گفت: انتخابات مسئله بسیار مهمی است که امروز دشمن به دنبال برهم‌زدن آن توطئه‌چینی می‌کند.
مردم باید به دنبال شخصی با ولایت‌پذیری بالا باشند

به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان مطرح کرد: در انتخابات باید به دنبال فردی باشیم که هدایتگری کند و مردم باید به دنبال فردی باشند که ولایت‌پذیری بیشتری دارد و اصلح است ودر مقابل ظلم و استکبار باشد در راه بهبود جامعه قدم بر دارد .

امام جمعه خاش بیان کرد: مقوله انتخابات مسئله بسیار مهمی است که مردم باید هوشیار باشند.

وی تصریح کرد: امریکا و انگلیس جنایت‌کار، جنگی را در مقابل مردم یمن که در مقابل ظلم ایستاده است  آغاز کرده‌اند این جنایت دیگری، پس از وتوی آتش‌بس غزه است باید  جامعه بین‌المللی در مقابل اینان بایستند  درس عملی به آنها داده شود.

حجت اسلام والمسلمین دهقان با اشاره به در پیش بودن ولادت امام باقر بیان کرد: وی پیامبر را  باب الله معرفی کرده   و راه اوست که هر کس آن را بپیماید به خداوند عزوجل می‌رسد.

وی گفت:  امیرالمونین (ع) فرمود:پس از ایشان چنین است و هر امامی پس از دیگری نیز همین‌طور است را ارکان زمین قرار داده تا اهلش را نلرزاند و بنیان‌های اسلام مرزداران ساخته که هیچ‌کس جز با هدایت آنان راه نیابند و بیرون از هدایتی گمراه نمی‌شود مگر با کوتاهی در حق ایشان.

وی افزود: خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی فرصت اعتکاف در ماه رجب و رازونیاز باخدا فراهم شده است.


امام‌جمعه خاش اذعان کرد: شاه با وجود اینکه شاه یک کشور بود اما بدون اجازه از امریکا قادر به انجام کاری نبود.

وی تصریح کرد:کسانی که به مستکبران دل می‌بندند عاقبتی چون او دارند و رها می‌شوند در تاریخ چنین انسان‌هایی بسیار زیادند چه خوب است انسان تحت ولایت خدا باشد شهدایی چون نواب صفوی با مجاهدت‌های خود باعث به‌ثمررسیدن چنین حاکمیتی شدند که تحت ولایت خداست و باید قدر آن را دانست.
پایان خبر/

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 453660
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *