۰
بمناسبت میلاد حضرت زهرا ؛

مراسم بزرگداشت روز زن در خاش برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز زن بمناسبت میلاد حضرت زهرا در کانون فرهنگی سپاه شهرستان خاش برگزار شد.
مراسم بزرگداشت روز زن در خاش برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ، سه شنبه ۱۲ دی ماه همزمان با قرار گرفتن در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر مراسم گرامیداشت این روز با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه شهرستان،به همت جامعه زنان سپاه شهرستان خاش  در محل سالن کانون بسیج برگزار گردید.

امام جمعه خاش در این مراسم ضمن برشمردن ویژگی های بانوی دو عالم زهرای مرضیه (س)، بیان کرد : زنان مهمترین قشر در جامعه می‌باشند.

حجت الاسلام و المسلمین دهقان ادامه داد: امید است بانوان ما با الگوپذیری از حضرت زهرا (س) بتوانند در تربیت اسلامی فرزندان و بویژه به تعالی رساندن آنان زهرا گونه عمل کنند.

وی اظهار کرد : مهمترین ویژگی‌یک‌مادر مومنه بودن این است که جامع تمام صفات اسلامی و قرآنی است.

امام جمعه خاش  ضمن تاکید بر حفظ شئونات اسلامی بویژه حجاب و مزین بودن زنان به اخلاق اسلامی، گفت: بیشترین تلاش دشمنان ایران و انقلاب در پی‌تخریب خانواده و به انحراف کشاندن بانوان جامعه است.

فرمانده سپاه خاش ضمن تبریک دهه بصیرت و روز مادر، عنوان کرد : جامعه غرب به زن نگاه ابزاری داشته و از سوی دشمن شاهد تلاش بسیاری برای گسترش این نگاه در جوامع اسلامی بویژه ایران بودیم که با بصیرت مردم و یاری حق با شکست مواجه شدند.

مالدار بیان کرد : ۸ سال دفاع مقدس نماد بارز نقش آفرینی بانوان ما در حماسه آفرینی است که امروز انقلاب را بعنوان یک الگو در جهان معرفی کنند.

وی ضمن اشاره به سالروز شهادت سردار دل ها، ادامه داد: سردار دل ها نماد مقاونت، ایثار، از خودگذشتگی و خدمت است، انسانی به تمام معنا الهی و ولایی بودند. و امروز می‌توان گفت جبهه مقاومت الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.

مالدار با اشاره به ارادت سردار دل ها به حضرت فاطمه (س) گفت: توسل و ارادت سردار از حضرت زهرا (س) بسیار زیبا و خاص بوده و بسیاری از عملیات ها که سردار شرکت داشتن مزین به نام حضرت زهرا (س) بود.

وی زحمات سردار دل ها را قابل تقدیر خواند و ادامه داد: آنچه در کشور و بویژه در استان شاهد آن هستیم نتیجه زحمات سردار سپهبد شهید حاج قاسم در دهه ۷۰ در استان هستیم.


انتهای خبر/ 
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 453643
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *