۰

مراسم ملی بزرگداشت سردار دل‌ها در تفتان برگزار خواهد شد

فرماندار تفتان گفت: مردم تفتان با قلبی مملو از عشق و قدردانی چون چند سال اخیر با شکوهی بیش‌ازپیش در مراسم ملی بزرگداشت شهید سلیمانی در 13 دی‌‌ماه (سالروز شهادت سردار سلیمانی) حضور خواهند داشت.
مراسم ملی بزرگداشت سردار دل‌ها در تفتان برگزار خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما جلسه شورای اداری شهرستان تفتان در راستای برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها با حضور فرماندار، ائمه جمعه و جماعت، سران طوایف، معتمدین، متنفذین و جمعی از مردم شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار تفتان ضمن برشمردن ویژگی‌های خاص سردار دل‌ها در جبهه مقاومت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جهان اسلام، عنوان کرد : مردم تفتان با قلبی مملو از عشق و قدردانی چون چند سال اخیر با شکوهی بیش‌ازپیش در مراسم ملی بزرگداشت شهید سلیمانی در 13 دی‌‌ماه (سالروز شهادت سردار سلیمانی)  حضور خواهند داشت.

شهنوازان تصریح کرد : شخصیت حاج‌قاسم در جهان اسلام به‌ویژه جبهه مقاومت الگویی است که تأثیر آن را امروز در یمن، غزه و فلسطین می‌بینیم.

این مقام مسئول  سردار دل‌ها را فراتر از یک شخصیت خواند و گفت: سیر فکری ایشان یک جهش، یک جریان و یک حرکت عظیمی است نه‌تنها در منطقه بلکه در کل جهان جریان دارد  که این خود نشان بزرگی و تعالی شاگردان امام راحل (ره) و انقلاب دارد.

وی از سردار دل‌ها به‌عنوان شخصیتی بزرگ که دشمنان از ایشان هراس داشتند نام برد و ادامه داد: تربیت‌یافتگان مکتب انقلاب اسلامی با الگوگیری از شخصیت آن سردار رشید، پرچم مقاومت را همچون گذشته به اهتزاز در خواهند  آورد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 453636
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *