برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد خاش

18 آذر 1402 ساعت 12:00

بمناسبت گرامیداشت روز دانشجو مراسم این روز با حضور فرماندار، شهردار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، و جمعی از مسئولین و دانشجویان در محل دانشگاه آزاد واحد خاش برگزار گردید.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،بهناز شهنوازی  ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد:  این روز؛ روز یاد بود سه تن از دانشجویان حق طلب و مبارز در راه استکبار ستیزی با ظلم و ستم است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد خاش عنوان کرد : یکی از رسالت‌های مهم دانشجویان حق‌طلبی و حق‌جویی است.

وی دانشجو را دارای بینش سیاسی دانست و ادامه داد: ساختن فردایی بهتر برای کشور در دستان دانشجویان نخبه و متعهد انقلابی است.

شهنوازی  با اشاره به جنگ غزه، بیان کرد : ظلمی‌که هر روز در فلسطین و غزه شاهد آن هستیم، نماد کامل‌حضور و فرصت‌طلبی استکبار جهانی در منطقه و دست درازی به مسلمان در راه رسیدن به اهداف و البته منابع این کشورهاست.

رئیس دانشگاه آزاد واحد خاش ضمن تاکید بر سلوک و تزکیه مذهبی دانشجویان در راه کسب‌ تعالی، گفت: امیدواریم  دانشجویان با الگوپذیری از زندگی حضرت فاطمه(س) بتوانند در مسیر اهداف مدنظر دین و ائمه قدم بردارند.

وی در ادامه با بیان برخی از مشکلات رفاهی دانشجویان در دانشگاه خواستار فراهم نمودن وسایل رفاهی و خدماتی برای آنان شد.

هم‌چنین دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد شهرستان ضمن بیان مشکلات متعدد شهرستان، اظهار کرد : رفع مشکلات شهرستان از آسفالت‌های تخریب شده توسط شرکت گاز تا کیفیت نامطلوب نان از حقوق اولیه شهروندان است.

دانیال جمالزهی عنوان کرد : رسیدگی‌به محله‌های مختلف سطح شهر و توجه به نیازهای شهروندی مردم نشان از تکریم شهروندان و ارتقای سطح کیفیت خدمات‌رسانی به آنان دارد.

وی با برشمردن خواسته‌های دانشجویان دانشگاه‌های سطح شهر و اشاره به حضور دانشجویان شهرهای دیگر کشور در خاش به‌عنوان نمایندگان معرفی و شناساندن شهر به دیگر استان‌ها، ادامه داد: می‌طلبد مسئولین ذی‌ربط در زمینه‌هایی چون زیباسازی، گسترش فضای سبز، توسعه مراکز خدماتی و مراکز تفریحی باتوجه با نقش دانشگاهی_ آموزشی شهرستان تلاش مضاعف داشته و از هیچ‌گونه خدمتی دریغ نکنند.

این دانشجوی نخبه ضمن تاکید بر رفع مشکلات موجود، گفت: یکی از خواسته‌های مهم دانشجویان شهرستان گرفتن مجوز برای مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های خاش و گسترش رشته‌های کاربردی در مقطع کارشناسی است.

جمالزهی بینش سیاسی و درک مناسب از شرایط را برای یک دانشجو ضروری خواند و تصریح کرد: رفع مشکلات موجود در جامعه در گرو مطالبه‌گری است که این امر مهم‌ترین رسالت دانشجویان می‌باشد.

 در ادامه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده صنعت و معدن خاش ضمن اعلام حمایت کامل دانشجویان دانشکده صنعت و معدن از مردم مظلوم غزه و فلسطین، از سکوت رهبران و سران کشورهای جهان اسلام انتقاد کرد و گفت: امروز جهان اسلام بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و توسعه همدلی و همیاری است.

محمد شهنوازی با اشاره به مشکل گاز در سطح شهرستان، عنوان کرد: امید است با تمهیدات لازم و تدابیر فرماندار این مشکل بزودی کاملا برطرف شود.

وی مشکل آب شهرستان را یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم خواند و اذعان کرد : ان‌شاالله برنامه‌های لازم جهت انتقال آب از کارواندر به خاش صورت گیرد.

این دانشجوی خاشی فرهنگ استفاده صحیح از آب را نه تنها فقط متعلق به خانوارها ندانست بلکه گفت: ادارات و ارگان‌های مختلف خود یکی از مراکزی هستند که باید با این فرهنگ آشنا شوند چرا که هدر رفت آب برای بلوارها و فضاهای سبز شهرستان شاهدی محکم بر این مدعاست.

شهنوازی با اشاره به آسیب‌های موجود در حوزه جوانان خواستار برنامه‌ریزی دقیق و برگزاری کارگاه‌ها و کارگروه‌ها مختلف از سوی مراجع مرتبط برای کاهش این آسیب‌ها شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 453576

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453576/برگزاری-مراسم-روز-دانشجو-دانشگاه-آزاد-واحد-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir