۰

برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان

همزمان با سراسر کشور تجمع بزرگ بسیجیان با حضور ائمه جمعه و جماعت، مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان، معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما، مسئولین ادارات مختلف، سران طوایف، معتمدین و ریش سفیدان، و جمع کثیری از اقشار مختلف مردمی در محل ناحیه سپاه شهرستان خاش برگزار گردید.
برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان

به گزارش پایگاه خبری تفتان ماسردار غلامرضا باغبانی، مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: بسیج بزرگترین مانع دشمنان و مایه کوتاهی چشم دشمن از کشور و انقلاب می‌باشد.

باغبانی بسیج را متعلق به تمامی اقشار جامعه خواند و عنوان کرد: بسیج یعنی تمامی اقشار و آحاد جامعه؛ علما، مسئولین، بانوان، دانش‌آموزان و... در عمر بیش از نیم قرن از انقلاب هر روز بیشتر از گذشته پشت انقلاب و نظام بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه تدبیر مردم اصلی‌ترین سد توطئه‌های دشمن محسوب می‌شود، تأکید کرد: انقلاب اسلامی در به وجود آمدنش معجزه و در تداوم و استمرار آن نیز معجزه می‌باشد.

سردار باغبانی ۲۲ بهمن ۵۷ را آغاز توطئه‌های دشمن دانست و ادامه داد: باتوجه به حضور مردم و بسیجیان در میدان، دشمن تا کنون با شکست مواجه شده که این مرهون وحدت، انسجام و همدلی اقوام، طوایف و مذاهب مختلف کشور بوده و نتیجه آن خنثی‌سازی توطئه‌ها و شکست اهداف دشمن می‌باشد.

این مقام مسئول رسالت بسیج را تبعیت از فرامین رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مبارزه با استکبار جهانی، خدمت به مردم کشور و کمک به توانمندی‌های علمی، نظامی، فنی و مسائل مختلف دیگر بیان کرد و گفت: اگر این رسالت‌های بسیج نبود ما باید در خاکریز‌های جنگ سال ۵۹ در غرب کشور؛ ابادان و شلمچه و... می‌جنگیدیم. سردار باغبانی افزود: شکست عملیات‌های مختلف دشمن در دفاع مقدس در گرو حضور نیروی‌های مردمی است، نیرویی که عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورد. وی نقش بانوان در حوزه حمایت و پشتیبانی از جبهه را بسیار پر رنگ دانست و در ادامه خاطرنشان نمود: هم اکنون نیز در عرصه‌های علمی تربیتی بانوان با حضوری پر رنگ مشغول به نقش آفرینی هستند. این مقام مسئول تصریح کرد: امروز حضور مردم باعث دلگرمی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بوده که برپاداشتن خیمه انقلاب، متأثر از آن است.


باغبانی خاطر نشان کرد: رسالت بسیج تمام شدنی نیست امروز که گام اول تمام شده و وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم این انقلاب زمینه‌ساز و بسترساز تفکری جهانی است.

وی با گذری بر تاریخ و مبارزه با استعمارگران انگلیس در منطقه سرحد آن را نمادی کامل از بصیرت انقلابی و مرزداری و دفاع همه جانبه مردم از انقلاب دانست. مسئول هیئت رزمندگان اسلام حضور بی‌مزد و منت مردم را دارای اجری بزرگ خواند و گفت: اجر شما نزد شهدا و اولیا الله می‌باشد که سعادت این دنیا و آخرت را در پی دارد.

سردار باغبانی مسائل امروز غزه را نتیجه تفکر آزاداندیشی مظلومان جهان دانست، همچنین در ادامه یادآور شد: این حرکت عظیم برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است که عزت را بر ذلت برتری دانسته و مقاومت را پیشه کردند.

وی بیان کرد: امروز مسأله فلسطین در بحث اسلام و مسلمانی مطرح نیست این مسأله، مسأله‌ی آزاداندیشان در اقصی نقاط جهان می‌باشد، مسأله‌ای با تاریخی نزدیک به یک‌قرن که سکوت دولتمردان و اکثر کشور‌های عربی برای همراهی با مظلومان را به همراه دارد.

باغبانی اذعان کرد: تفکر سردار دل‌ها نقطه عطفی در آزادیخواهی جبهه مقاومت و تمامی مسلمان بوده و جنگ غزه تنها با صهیونیست نیست بلکه جنگ با امریکا، متجاوزان و استعمارگران غربی و ناتو می‌باشد. همچنین در ادامه فرمانده سپاه شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر و تشکر از حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان، گفت: مردم ما، مردمی بصیر هستند که با نگاهی انقلابی همیشه حامی و حمایت‌گر ولایت فقیه، انقلاب و نظام بوده‌اند.

سردار احمد مالدار عنوان نمود: بسیج یعنی مردم؛ مردمی که در تمامی لحظات حساس با جان فشانی پای نظام‌ایستاده و تفکر بسیجی الگویی برای تمامی‌جهانیان به‌ویژه جبهه مقاومت می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان خاش با اشاره به حمایت همه جانبه مردم شهرستان خاش از مردم مظلوم غزه، خاطرنشان کرد:‌امید است در آینده نه چندان دور شاهد به نتیجه رسیدن‌ایستادگی مردم غزه و برگزاری جشن پیروزی آنان در جهان برای تمامی مسلمانان و حامیان مظلومان باشیم.



در ادامه‌ی تجمع باشکوه بسیجیان امام جمعه خاش ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: مردم ما پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) هستند و با تاسی از منویات رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و پاسداشت خون شهدا در تمامی میدان‌ها حضور داشته و مدافع انقلاب هستند.

انتهای خبر/
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 453528
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *