۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهدا زنده اند و نزد پزوردگارشان روزی میخورند

فرمانده سپاه سلمان استان گفت: شهادت مرگی با افتخار و سعادتمندانه ای است که هر مسلمانی آرزوی آن را دارد.
شهدا زنده اند و نزد پزوردگارشان روزی میخورند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،  فرمانده سپاه سلمان استان  در  یازدهمین یادواره سردار شهید حبیبب لکزایی ضمن تقدیر از حضور مردم شهرستان و استان در تمامی صحنه ها بیان کرد: شما پیام امام را دریافت کزده و در زمان مناسب و به موقع لبیک‌گفتید.

شفاهی عنوان کرد: جایگاه شهید و بیان درجات آن بر اساس نص صریح قران شهدا زنده اند و نزد پزوردگارشان روزی میخورند.

سردار شفاهی ضمن بیان ویژگی هایی اخلاقی شهید لک زایی، گفت: راز جاودانه شدن نام شهیدلک زایی ایثار، از خودگذشتگی، افتادگی و مردمی بودن این شهید بزرگوار می‌باشد.شفاهی همچنین شهید شوشتری نمادی از وحدت  و پیوندی بین اقوام مذاهب دانست و گفت: حضور سردار شهید شوشتری در استان ما یکی از نعمت های خاص خداوند به استان و مردم ما بوده است‌.

فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: شهادت مرگی با افتخار و سعادتمندانه ای است که هر مسلمانی آرزوی آن را دارد.

شفاهی الگوگیری از شهدا را لازمه جامعه اسلامی خواند و گفت: داشتن فرهنگ روحیه شهادت در جامعه یکی از نقاط قوت جامعه اسلامی در تمامی زمینه ها و ارائه خدمات خالصانه می باشد.


این مقام ارشد نظامی‌ بسیج را یک‌تفکر، یک گفتمان و یک‌حرکت عظیم دانست و عنوان کرد: در روزهای نخستین انقلاب این تفکر مانع اصلی منافقین و دشمنان نظام بود.

شفاهی افزود: مردم ما با تکیه بر این فرهنگ اصیل و این نگاه اصیل یک پارچه در برابر دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی کرده و پیروزی‌را به ارمغان آوردند.

شفاهی با بیان اینکه بسیج محدود به حوزه های امنیتی نیست اذعان کرد: در حوزه های جنگ نرم، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، کارآمدسازی، توانمندسازی و عرصه علمی با همه ظرفیتش افتخارات زیادی را نصیب مردم مسلمان کرده است.

وی یاداور شد: ما امروز شاهد این هستیم که فرمایش امام راحل مبنی براینکه "ما انقلابمان را صادر خواهیم کرد" به وقع پیوسته و در هر جایی از جهان پرچم مقاومت و مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم برافراشته شده است عمقش فرهنگ ارزشمند بسیج و الگوگیری از انقلاب است.

شفاهی جهان را دارای صف بندی خواند و افزود: یک طرف ظالمان و استعمارگران غربی و اروپایی هستند و یک سو مردم مظلوم و خداجویی غزه و فلطسین که جبهه حق هستند. 

وی اظهار کرد: استفاده از ۴۰ هزار تن بمب برای محدوده جغرافیایی غزه یک‌فاجعه و جنایت جنگی است و با تمام این ظلم هنوز شاهده مقاومت جبهه اسلام و حق هستیم.

این مقام مسئول بیان کرد: با نگاه به سکوت کشورهای اسلامی و تایید بر جنایت اتفاق افتاده در غزه لازم میبینیم وحدت، همگرایی و تعامل در جهان اسلامی تقویت شود.

سردار شفاهی ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: لازمه حمایت از مظلومان هوشیاری و شفاف سازی و استفاده حداکثری از انواع فضاهای مجازی، رسانه ای، منابر و .... برای تبیین واقع اتفاق افتاده در غزه می باشد

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 453520
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *