۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

قهرمانان مدال‌آور سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند

استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم استقبال از فوتسالیست ناشنوای استان که موفق به کسب مدال طلای رقابت جهانی ۲۰۲۳ برزیل شد گفت: قهرمانان مدال‌آور استان باید مورد حمایت قرار گیرند.
قهرمانان مدال‌آور سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
به گزارش پایگاه خبری  تفتان ما ، محمد کرمی شب گذشته در مراسم استقبال از طارق رئیسی فوتسالیست ناشنوای سیستان و بلوچستان که موفق به کسب مدال طلای رقابت جهانی ۲۰۲۳ برزیل شد، با تقدیر از عملکرد طارق رئیسی، هیئت ورزش ناشنوایان استان، حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان خواستار حمایت بیشتر از قهرمانان ملی و بین‌المللی و کشف و معرفی استعدادهای ورزشی در تمامی نقاط استان شد و بیان کرد: سیستان و بلوچستان جوانان با استعدادی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه ورزش دارد که باید زمینه بالفعل شدن استعدادهای خوب این جوانان فراهم شود.
 
مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز ضمن تبریک این قهرمانی تصریح کرد: حضور طارق رئیسی از شهرستان لاشار از توابع شهرستان نیک‌شهر در تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور و افتخارآفرینی در جام جهانی فوتسال ناشنوایان ۲۰۲۳ برزیل نشان از توانمندی بالای جوانان به‌ویژه جامعه معلولان استان است و نشان می‌دهد باید حمایت‌های لازم از علاقه‌مندان به ورزش در رشته‌های مختلف انجام شود.
 
عباسعلی اویسی افزود: در حال حاضر با تعامل خوب اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ناشنوایان و حمایت‌های بهزیستی سیستان و بلوچستان در بسیاری از رشته‌های ورزشی جایگاه خوبی کسب شده و آقایان «مهدی بزی» قهرمان جهان در رشته کشتی فرنگی و «طارق رئیسی» فوتسالیست قهرمان استان در جام جهانی ۲۰۲۳ برزیل نمونه‌های شاخص این روند روبه‌رشد هستند.
 
وی ضمن تدارک هدایای نقدی و پیگیری مسئله اشتغال پایدار، در صورت تأمین زمین از سوی ارگان‌های مسئول، سازمان بهزیستی نسبت به تأمین بخشی از هزینه‌های ساخت مسکن طارق رئیسی قول داد.
 
عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان هم با تقدیر از عملکرد این ورزشکار و هیئت ورزش ناشنوایان استان تداوم موفقیت‌ها را در گرو اجرای طرح استعدادیابی و شناسایی استعدادهای ورزشی و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی دانست.
 
مجتبی شجاعی رئیس هیئت ورزش ناشنوایان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تقدیر از این ورزشکار، موفقیت‌های به‌دست‌آمده در این هیئت را محصول کار جمعی اعضا هیئت و تعامل و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش ناشنوایان دانست و از میزبانی در چند دوره مسابقات کشوری خبر داد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 453519
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *