۰
فرمانده انتظامی استان:

:پایان کار سارقان مسلح موتور سیکلت درخاش

ماموران انتظامی خاش در عملیات ضربتی ۲ نفر سارق مسلح موتور سیکلت را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری همراه با مهمات مربوطه از آنها کشف کردن
:پایان کار سارقان مسلح موتور سیکلت درخاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت در سطح شهرستان خاش بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: ماموران پلیس با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام اقدامات تخصصی, ۲ نفر سارق حرفه‌ای را در سطح شهرستان خاش شناسایی و در یک عملیات پلیسی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.


جلیلیان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه یه تیغه خشاب و ۳ عدد فشنگ جنگی، یه اسپره فلفل، یک چاقو و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و سارق طی تحقیقات تکمیلی به ۱۵ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی علت وقوع بسیاری از این سرقت‌ها را بی‌توجه مالکان و هشدارهای پیشگیری از سرقت دانست و اظهارکرد: رها کردن موتور سیکلت بدون قفل زنجیر در معابر, روشن گذاشتن آن در معابر و ترک لحظه‌ای و جا گذاشتن سوئیچ بر روی موتور سیکلت از مهم‌ترین مصادیق بی‌توجهی به اصول امنیتی در نگهداری از این وسیله نقلیه است.

انتهای خبر/
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 453206
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *