۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مهم‌ترین بخش جهاد تبیین بر دوش اصحاب رسانه است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب رسانه توانسته‌اند در فضای کنونی کشور، خدمتی بزرگ را به کشور انجام دهند و این قشر مهم‌ترین وظیفه را در این جبهه بر دوش خود دارد و آن جهاد تبیین است.
مهم‌ترین بخش جهاد تبیین بر دوش اصحاب رسانه است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، احمد شفائی هم‌زمان با روز خبرنگار با حضور در واحد خبر مرکز صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: یاد و خاطره شهدای عزیز کشور و استان به‌خصوص خبرنگاران شهید را ارج می‌نهیم و تلاش می‌کنیم تا ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی تأکید کرد: توفیقی شد تا در این روز که به‌عنوان خبرنگار نام‌گذاری شده در خدمت شما برسیم و از مجاهدت‌های شما عزیزان تقدیر و تشکر نماییم.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: شرایط امروز کشور ما با شرایط سایر کشورها متفاوت است و امروز شناخت زمان و مکان باتوجه‌به رسالتی که بر دوش شما نهاده شده بسیار مهم است. امروز تمامی جبهه باطل متحد شده و در مقابل جمهوری اسلامی قد کشیده‌اند و وظیفه ما مقابله با برنامه‌های دشمنان است.

وی افزود: اصحاب رسانه توانسته‌اند در چنین فضایی خدمتی بزرگ را به کشور انجام دهند و این قشر مهم‌ترین وظیفه را در این جبهه بر دوش خود دارد و آن جهاد تبیین است.

شفائی گفت: رسالت سنگینی بر دوش شما اصحاب رسانه گذاشته شده است؛ قطعاً روزی شهدای بزرگ اصحاب رسانه همچون شهید صارمی عزیز از ما نسبت به تکالیفی که بر گردن داریم مطالبه خواهند کرد.

وی ادامه داد: ظرفیت نیروی انسانی صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان بسیار خوشحال‌کننده و دارای اهمیت است و نتیجه این ظرفیت عظیم می‌شود خروجی کار شما که قابل‌تحسین است.

فرمانده سپاه سلمان در پایان با اشاره به اینکه امروز سه برنامه مهم سپاه و بسیج، جهاد خدمت، امیدآفرینی و تبیین است، گفت: نقش اصحاب رسانه بسیار محوری است؛ زیرا در هر سه موضوعی که در حال پیگیری است نقش اصحاب رسانه بسیار ویژه است.

انتهای خبر/
 
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 453135
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *