۰
مدیر جهاد کشاورزی و دبیر ستاد تنظیم بازار تفتان:

۱۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار در تفتان توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی و دبیر ستاد تنظیم بازار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰ تن برنج و شکر در راستای حمایت از مردم و مقابله با معضلات گران و کم‌فروشی و احتکار کالا با نرخ تعادلی دولت در این شهرستان توزیع شد.
۱۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار در تفتان توزیع شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، فضل‌الله کردی تمندانی بیان کرد: در راستای تأمین نیازهای مردم و برخورد با متخلفان صنفی تعداد ۱۰ پرونده تخلف صنفی در این منطقه تشکیل و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.
وی ادامه داد: در جهت حمایت از مردم تفتان یک واحد فروشگاه افق کوروش، تعداد چهار واحد خبازی شهری، ۲۳ واحد خبازی روستایی ایجاد و ۴۵۰ تن سهمیه آرد در این شهرستان توزیع شده است.
فرماندار تفتان نیز بیان کرد: با همکاری مردم و دستگاه‌های مختلف روستا بازار در این منطقه راه‌اندازی شده و تولیدات منطقه و کالاهای باکیفیت و ارزان در آن عرضه می‌شود.
 
علیرضا شهنوازان ادامه داد: پیشنهاد تشکیل بازار هفتگی جمعه‌بازار هم داده شده که امیدواریم بخشی از نیازهای مردم در این بازار تأمین شود.
 
وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد اصناف و بازاریان و تشدید کارهای بازرسی در اولویت برنامه‌های دولت بوده و در شهرستان تفتان نیز با قاطعیت و جدیت عملکرد اصناف متخلف زیر ذره‌بین قرار دارد که در این موضوع برخورد جدی با تخلفات صورت می‌گیرد.
 
انتهای خبر/
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 453117
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *