۰
سرطایفه سهراب زهی در تفتان:

خیال‌های واهی منافقین تا ابد نافرجام خواهد ماند

سرطایفه سهرابزهی در تفتان گفت: هدف اصلی منافقین و تعاملات وهمکاری آن‌ها با رژیم بعث به دست گرفتن قدرت و رسیدن به آن بود و تمام تلاش و اقدامات آن‌ها در طی سال‌ها در همین راستا است.
خیال‌های واهی منافقین تا ابد نافرجام خواهد ماند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عبدالصمد سهرابزهی با توجه به قرار گرفتن در آستانهٔ سالروز جنایات ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ توسط منافقین خلق در گفتگو با خبرنگار تفتان‌ما بیان کرد: سازمان مجاهدین خلق که بعدها به دلیل تغییر ماهیت و مواضع خود منافقین خلق نامیده شد همیشه در پی ضربه زدن و ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور بوده و از آنجا که هدف اصلی آن‌ها در دست گرفتن کشور و قدرت است برای بدست آوردن آن تاکنون از هیچ نیرنگ و توطئه‌ای دریغ نکردند.

وی با اشاره به بی‌لیاقتی‌های بنی صدر در زمان ریاست جمهوری افزود: در زمانی که کشور نیاز به کمک و برون رفت از بحران جنگ تحمیلی و خسارات ناشی از آن بود بنی صدر با کم کاری و بی‌لیاقتی می‌خواست خاک کشور را در اختیار دشمن قرار دهد که همین بی‌لیاقتی‌ها موجب عزل وی شد و ملت ایران توانستند باایمان به خدا به پیروزی برسد.

سهرابزهی اظهار کرد: اقدامات و جنایت‌های ننگین منافقین در دهه ۶۰ نشان دهنده این است که آن‌ها برای رسیدن به‌امیال قدرت طلبانهٔ خود از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند و پس از جنگ نیز به اقدامات ضد ایرانی و تروریستی خود ادامه داده و می‌دهند و این نشان می‌دهد سازمان مجاهدین خلق یکی از مهمترین گروهای تروریستی علیه نظام مقدس جمهوری است.

وی تصریح کرد: مجاهدین خلق یا همان منافقین با ماهیتی تروریستی که بر همگان آشکار است از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به کشور و دشمنی با نظام دریغ نکرده و با پروراندن خیال باطل رسیدن به قدرت و حکومت درصدد ضربه زدن به کشور و نظام هستند.

سرطایفه سهرابزهی در تفتان ادامه داد: در سال ۱۳۶۷ منافقین پس از همکاری با صدام توانستند خود را به خاک ایران رسانده و فکر رسیدن به تهران و تصرف آن را در سر داشتند که با دفاع مردم و نیروهای انقلابی سرافکنده‌تر از قبل شکست را پذیرفتند.

سهرابزهی در پایان با اشاره به‌ایمان و خودباوری ملت ایران گفت: تازمانی که نیروی‌ایمان و اعتماد وجود داشته باشد دشمنان این مرز و بوم هرگز نمی‌توانند کوچکترین خللی در کشور بوجود بیاورند اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور خوی دردمنشانه و استکباری دشمنان را بر همگان نمایان و پایبندی ملت به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب را به خوبی نشان داد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgtq9qqak9334.rpra.html
 
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 453049
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *