۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان:

حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع اجرایی از اولویت‌ها برای توسعه سیستان و بلوچستان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: حمایت از سرمایه‌گذارن و رفع موانع اجرایی و عمرانی آنان برای توسعه سیستان و بلوچستان از اولویت‌های این معاونت است.
حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع اجرایی از اولویت‌ها برای توسعه سیستان و بلوچستان است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل ازعصرهامون، منصور بیجار در جلسه راهبری و رفع موانع اجرایی زیرساختی پروژه فولاد مکران با تأکید بر این مهم افزود: اتمام هر چه سریع‌تر مجتمع فولاد مکران که در شهرستان چابهار واقع شده است نه‌تنها موجب رونق منطقه مکران خواهد شد؛ بلکه محصولات تولیدی این مجتمع نیازهای بازارهای داخلی و فراساحلی را نیز تأمین می‌کند.
 
وی افزود: در جلسه‌ای که امروز برگزار شد از مدیر پروژه خواسته شد ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه، کلیه موانع و مشکلاتی که تاکنون سبب شده است عملیات اجرایی آن مطابق با برنامه زمان‌بندی ارائه شده پیشرفتی نداشته باشد اعلام تا با حضور مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی نسبت به بررسی موارد مطرح شده تصمیمات لازم اتخاذ و وظایف لازم محول گردد.
 
گفتنی است؛ مجتمع فولاد مکران که سرمایه‌گذاران اصلی آن مردم ایران و با حضور دیگر سرمایه‌گذاران در شهرستان چابهار در زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار در کنار آب‌های آزاد اقیانوس هند در حال احداث است با پیش‌بینی ایجاد ۳۰۰ شغل و تولید ۶/۱ (یک و شش) میلیون تن آهن اسفنجی با روش احیای مستقیم منجر به رشد اقتصادی، اشتغال و توسعه پایدار در منطقه مکران خواهد شد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 452894
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *