۰
معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

ناوگان مسافری سیستان و بلوچستان از ناوگان‌های فعال کشور

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: ناوگان مسافری سیستان و بلوچستان یکی از ناوگان‌های فعال و مجهز در کشور است.
ناوگان مسافری سیستان و بلوچستان از ناوگان‌های فعال کشور
به گزارش تفتان ما به نقل از  عصرهامون، خداداد مقبلی در سفر به سیستان و بلوچستان  بیان کرد: اجرای طرح  پویش همراهان سفر ایمن در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و راهدارخانه‌ها  به جهت ازدیاد سفرها در محورهای مواصلاتی در این ایام نقش بسیار مؤثری در کاهش تصادف جاده‌ای دارد.

وی افزود: مجتمع‌های خدماتی رفاهی  بین‌راهی مکانی برای استراحت یا توقف رانندگان است و این پویش نقش مهمی در خدمات‌رسانی بر ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، مسافرین و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی را دارد.
 
این مقام مسئول ادامه داد: در سیستان و بلوچستان ۹۶ اکیپ راهداری با ۳۰۳  نیروی راهدار و ۴ پویش همراهان سفر ایمن در شمال و جنوب استان در این ایام به کاربران جاده‌ای خدمات‌رسانی می‌کنند.
 
معاون ساخت و نگهداری راه‌های  فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه ناوگان مسافری سیستان و بلوچستان یکی از ناوگان‌های  فعال و مجهز در کشور است،  گفت: بیش از  یک هزار دستگاه اتوبوس در ایام اجرای طرح نوروزی نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام می‌کنند.

وی در خاتمه از کاربران جاده‌ای خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی‌ورانندگی به توصیه‌های راهداران و پلیس‌راه در طول مسیر سفر عمل نمایند تا با ایمنی مناسب و سلامت به مقصد برسند.

گفتنی است؛ بازدید از ایستگاه پویش همراهان سفر ایمن در مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی، پایانه مسافری انقلاب شهرستان زاهدان و محورهای مواصلاتی شهرستان میرجاوه از مهم‌ترین اهداف سفر دوروزه به استان سیستان و بلوچستان بود.

انتهای خبر/
شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 452794
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *