۰
فرماندار تفتان خبر داد:

نامگذاری های مدبرانه سالها، نقشه راه مردم و مسئولان

فرماندار تفتان گفت: شعار سال باید به‌عنوان یک نقشه راه مدنظر مردم و مسئولان قرار گیرد.
نامگذاری های مدبرانه سالها، نقشه راه مردم و مسئولان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان به مناسبت آغاز سال جدید و نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در گفتگو با تفتان ما، بیان کرد: بیانات رهبری همچون چراغی روشن ما را به سمت سعادت و موفقیت سوق می‌دهند.

وی اظهار کرد: در هر کشوری به‌تبع پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که وجود دارد کاستی‌ها و کم‌کاری‌هایی نیز رخ می‌دهد براین‌اساس مقام معظم رهبری با درایت و درک بالایی که از مسائل روز دنیا و کشور دارند و مطابق با دریافتی که از تعلیمات و کتب دینی کسب کرده‌اند به‌خوبی نقطه‌ضعف و قوت کشور را می‌دانند و در همین راستا اقدام به انتخاب شعار سال می‌کنند تا مسئولین و مردم در تحقق این شعار بیش‌ازپیش کوشش کنند.

وی افزود: نام‌گذاری سال در واقع باعث برجسته‌سازی و ارزشی شدن یک موضوع می‌شود و توجه همه را به خود جلب می‌کند و باعث فرهنگ‌سازی و اعتلای آن می‌شود چرا که هر امری باتوجه‌به درنظرگرفتن محاسن و خوبی‌هایش به‌تبع معایبی هم دارد که با یادآوری محاسن و خوبی‌ها سعی در رفع معایب و مشکلات شود.

شهنوازان با تأکید در تحقق شعار هرسال توسط مسئولین و مردم گفت: رسالت اصلی شعار هر سال تمرکز و سعی در تحقق آن است و جوانان به‌عنوان عنصر اصلی جامعه بادقت و تمرکز روی این امر می‌توانند در راه پیشبرد و اعتلای آن گام نهند چرا که انسان هر چه را که باور داشته باشد اجرایی خواهد کرد.

فرماندار شهرستان تفتان در پایان با اشاره به وظیفه مدیران و مسئولین در تحقق شعار سال، تصریح کرد: این شعار باید در راستای جهت‌دهی به سیاست‌های اجرایی و عملکرد مسئولین بتواند جهت‌دهی  خوبی داشته باشد و همه به این امر اهتمام بورزند تا شاهد اعتلای و پیشرفت کشور باشیم.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 452786
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *