۰

گام‌های بلند دولت سیزدهم با افتتاح ۲۹۵ کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۹۵ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به جاده‌های این استان اضافه شده است.
گام‌های بلند دولت سیزدهم با افتتاح ۲۹۵ کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از عصرهامون، محمد کرمی صبح دوشنبه در مراسم آغاز عملیات ساخت ۱۵ کیلومتر از محور زاهدان _ زابل بیان کرد: یکی از عوامل توسعه و پیشرفت در استان پهناور سیستان و بلوچستان وجود زیر ساخت‌های جاده‌ای است.

وی افزود: به همت دولت سیزدهم ما امروز شاهد پیشرفت سیستان و بلوچستان در بخش‌های تجارت، معادن و کشاورزی هستیم که در راستای پیشرفت این عرصه‌ها نیاز به توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌ریزی‌های دقیق در خصوص توسعه جاده‌ای صورت گرفته تا رفت آمد مردم و مجموعه‌های سرمایه گذار در سطح استان تسهیل شود.

وی ادمه داد: امروز شاهد فعالیت بخشی از مسیر ارتباطی کنارک - جاسک و کنارک - چابهار، بخش‌هایی از محور خاش - ایرانشهر و خاش - زاهدان به صورت دوبانده هستیم.

کرمی تصریح کرد: در راستای توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم اعتبار لازم در جهت ساخت پروژه‌های جاده‌ای را تامین کنیم تا مردم استان بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/
 
دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 452775
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *